Gjest slettetbruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg skal i min fortvilelse på telttur i morgen, og trenger noe å høre på. Jeg hører for det meste på alternativ rock, indie rock, rock generelt, electro house, dubstep og techno.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 CLMD - The Stockholm syndrome Bauer & Landford - Leave me behind Sebastian Ingrosso - Reload Armin van Buuren - Waiting for the night Imagine dragons - Tiptoe Fire flowerz - I need your LV Anonymous poster hash: b7018...11d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 The two friends - Feel me Chase & Status - Blind faith CLMD - Falling like angels Anonymous poster hash: b7018...11d
Gjest Reza08 Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Queen - Bohemian Rhapsody Queen - Somebody to Love Queen - Under Pressure Queen - Another One Bites the Dust Queen - We Will Rock You Queen - We Are the Champions Bon Jovi - Lost Highway Bon Jovi - Livin' On a Prayer Bon Jovi - Bed of Roses Bon Jovi - Till We ain't Strangers Anymore Bon Jovi - It's My Life AC/DC - Back In Black AC/DC - Thunderstruck AC/DC - Shook Me All Night Long Guns N' Roses - Sweet Child o' Mine Guns N' Roses - November Rain Guns N' Roses - Paradise City Guns N' Roses - Knocking On Heavens Door Aerosmith - I Don't Want To Miss A Thing Aerosmith - Jaded Aerosmith - Love In An Elevator Aerosmith - Cryin' Aerosmith - Walk This Way Aerosmith - Amazing Metallica - Enter Sandman Metallica - Nothing Else Matters Metallica - Sad But True Nickelback - Burn It to the Ground Nickelback - Far Away Nickelback - This Afternoon Nickelback - If Today Was Your Last Day Nickelback - Never Gonna Be Alone
Gjest NerdMedSverd Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender Fiona Apple - Tidal og The Idler Wheel++ Cat Power - You Are Free (de fleste albumene er bra, så spiller ingen rolle hvor du starter egentlig) Boards of Canada - Music has the right to children Swans - White Light From the Mouth of Infinity Dead Meadow - Dead Meadow Wire - Pink Flag The Jesus and Mary Chain - Psychocandy/Darklands/Honeys Dead Om noe faller i smak kan jeg komme med mer, mye å nevne :--D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå