Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster det?

Er det verdt det? Merker dere stor forskjell på når dere kurer hjemme og hos frisøren?

Anonymous poster hash: 0bdd3...4f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier egentlig å ligge på rundt 200,- der hvor jeg går, men føler at jeg gjør en like så god jobb hjemme. Bruker forøvrig redken hjemme, samme som frisøren bruker, så da blir det bortkastede penger gitt!

AnonymBruker
Skrevet

Men har lest noe om at hårkuren du kjøper i kassa hos frisøren, ikke er den samme som de bruker.

For frisørene bruker en kur som er mer konsentrert og sterkere.

Skrevet

Alt kommer vel ned til at det kommer an på hva som er innholdet i produktet. Hos min frisør så jeg hva de brukte, og det er den samme som jeg selv bruker. Er i hvertfall ingen merkbar forskjell på mitt hår.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp heller en hårkur i kassa enn å la frisøren gjøre dette. Jeg betalte 150 kr for å kure håret en gang. En vanlig hårkur koster ca 300 og da får du mye mer enn en gang hvertfall!

Anonymous poster hash: a74bb...721
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har moroccan oil hårkur fra før.. Bare lurte på om frisøren sin var bedre, og at følelsen av mykt og kuret hår varer lengre, fordi de evt. bruker sterkere saker.

Skrevet

Kjøp heller en hårkur i kassa enn å la frisøren gjøre dette. Jeg betalte 150 kr for å kure håret en gang. En vanlig hårkur koster ca 300 og da får du mye mer enn en gang hvertfall!

Anonymous poster hash: a74bb...721

Signerer.

Skrevet

Vi har forskjellige kurer. Vanlig krukkekur som man også kan kjøpe selv koster 260kr. Men vi har også noe vi kaller 2 og 3 trinns som koster 360 og 470.

Da er det først en flytende kur som vi tilsetter en dråpe med fusidose og sprayer i håret og deretter får man en krukkekur over der igjen. 3 trinns er det samme bare med en ekstra dose av en spesiell hårkur. De kurene vi bruker i 2 og 3.trinns får man ikke kjøpt til hjemmebruk og er enda mer intensive enn en vanlig krukkekur. Til alle hårkurer så tilbyr vi en dyp og god hodebunnsmassasje.

Vi har også et triks som vi bruker som involverer et varmt håndkle og kaldt vann som skal åpne og lukke skjellaget slik at kuren får maksimum effekt. Det blir som en slags spabehandling for håret.

Vil absolutt påstå at det er verdt det og at det er forskjell på å kure i salong og det å gjøre det hjemme. Men det kommer jo an på hvilken frisør man går til da. Vi vil ihvertfall gi kunden mer enn bare en behandling for pengene. De skal føle at de får en opplevelse på en måte.

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi er frisør, og de hårkurene som en må betale masse for å få behandling med er akkurat de samme kurene som en kan kjøpe på krukke og ta med hjem for egenbruk.

De tjener grovt på at kunder betaler 200kr for en hårkur, når de liksågreit kan kjøpe hele flasken/krukken for noen hundrelapper og ha mange kurer til håret.

Rett og slett en måte og tjene penger på.

Anonymous poster hash: 725b7...678
Skrevet (endret)

Venninna mi er frisør, og de hårkurene som en må betale masse for å få behandling med er akkurat de samme kurene som en kan kjøpe på krukke og ta med hjem for egenbruk.

De tjener grovt på at kunder betaler 200kr for en hårkur, når de liksågreit kan kjøpe hele flasken/krukken for noen hundrelapper og ha mange kurer til håret.

Rett og slett en måte og tjene penger på.

Anonymous poster hash: 725b7...678

Synd at det er sånn i salongen til venninnen din. Men sånn er det ikke hos oss. Jeg kan til og med fortelle hvilke produkter vi bruker om folk er interesserte i å vite. Synes det blir litt feil å generalisere om en hel arbeidsgruppe bare fordi man har opplevd enkelttilfeller.

Men jeg vil jo påstå at man heller ikke bare betaler for hårkuren. Vet ikke hva de gjør på salongen til venninna di. Men mange steder så får man f, eks. hodebunnsmassasje når man får hårkur. Og mange synes det er verdt å betale ekstra for å bli dullet litt ekstra med. Selv om det er enkel krukkekur. Folk velger selv hva de vil bruke penger på.

Endret av Armitage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...