Gå til innhold

Mørkerøde telys UTEN lukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? De skal altså være mørkerøde så de passer i fargen til store, dyprøde roser og være uten lukt. Jeg tror ikke det blir særlig bra med duftlys til hver kuvert under middagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle ha vært på julehandel, vettu...

Spør på disse lavprisbutikkene, Nille, Rema, Pytt og panne osv, om de har noe igjen etter jul....

Skrevet

Det var lurt!! Skulle vært på julehandel ja, vet ikke hva jeg tenkte på i julen jeg..

Skrevet

Glem nille og pytt i panne..begge disse sender resten av julevarene i retur. Hør heller på panduro eller en annen hobbybutikk. (I værste fall kan du jo støpe dem selv.)

Skrevet
Glem nille og pytt i panne..begge disse sender resten av julevarene i retur. Hør heller på panduro eller en annen hobbybutikk. (I værste fall kan du jo støpe dem selv.)

Jeg har aldri støpt lys selv, er det mye jobb?

Skrevet

Man får kjøpt masse hjelpemidler så er egentlig ikke så MYE jobb. Gøy egentlig. Eneste som er litt søl og gris er smeltinga av stearinen. Men mener det finnes typer nå man ikke trenger smelte i"kjele", noe pulver greier trur jeg. Forhør deg hos hobbybutikken :-)

(Kan være en koselig venninne kveld f.eks :wink: )

Skrevet

Kanskje jeg skulle gjøre det, kunne jo vært litt koselig!

Skrevet

Et annet tips er å rett å slett male lysene med hobbymalig oppå. Denne malingen synes helt til lyset er helt utbrent.

Skrevet

Europris, nille eller pytt og panne har nok slike...

Regner med at du kan finne dem hos max.20 eller tiern også...

Skrevet

Du kan jo sjekke litt rundt siden det var Valentines day for ikke altfor lenge siden. Sjekk bokhandler oxo siden det er noen av de som fører lys og servietter. :-) Trenger du mange røde lys?

Skrevet

Dersom du finner de lysene du vil ha men i feil farge, kan du smelte ned lys av riktig farge i en stor metallboks, helle vann i slik at stearinen blir liggende som en "hinne" øverst, og så dyppe de riktige lysene i blandingen noen ganger (med en avkjølingsperiode først) til de har fått ett ytterlag av riktig farge..

:)

Skrevet

Balstad er noen skikkelig drittlys..brenner gjør de(men ofte litt for fort p.g.a. innholdet)..men de oser mye, renner og lukter ofte parafin. (egen og andres erfaring + test i et program på tv, mulig det var tv2 hjelper deg).Rart siden de er et av norges største lysstøperi, skulle tru de satset mer på kvalitet da.(Men de har mye fint da :( )

Jobber med firma-planer selv og har blitt rådet til å velge en annen produsent enn Balstad. :-?

Skrevet

Takk for alle svar!

Jeg trenger 42 lys :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...