Gå til innhold

Nå er jeg rett og slett drittlei av kostbarheten ders

Gjest KalleAnkas onkel

Anbefalte innlegg

Gjest KalleAnkas onkel

Det vil være fullstendig bortkastet fordi du har funnet den ene Sannheten og absolutt ingenting noen av oss skriver - ingen av våre egne erfaringer som kvinner - teller for deg på noen som helst måte. Du vet bedre enn oss selv hva vi tenker og føler. Du er her for å belære oss kvinner om hvor fæle vi er, og er ikke på noen som helst måte åpen for å høre andres erfaringer.

Vel jeg ser kvinner utenfra, dere ser bare dere selv og deres egne snevre erfaringer. Det er faktisk ikke så relevant hva for eksempel kvinner på 30 + som allerede har funnet en husslave og arbeidshest å slå seg til ro med når mine erfaringer og min målgruppe gjerne er kvinner mellom 20-25. Dessuten er deres svar på alt alltid at menn tar feil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel jeg ser kvinner utenfra, dere ser bare dere selv og deres egne snevre erfaringer. Det er faktisk ikke så relevant hva for eksempel kvinner på 30 + som allerede har funnet en husslave og arbeidshest å slå seg til ro med når mine erfaringer og min målgruppe gjerne er kvinner mellom 20-25. Dessuten er deres svar på alt alltid at menn tar feil uansett.

I rest my case.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis målgruppa di er kvinner i alderen 20-25, så fatter jeg ikke hvorfor du snakker om eldre kvinner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel kalkunen med nytt nick, eller enda en mann som kommer hit, spiller kald og know-it-all, er jo mange nok av de, men de forsvinner som regel alle sammen ;)

Det jeg tenkte meg! :)

Anonymous poster hash: 45915...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det vil være fullstendig bortkastet fordi du har funnet den ene Sannheten og absolutt ingenting noen av oss skriver - ingen av våre egne erfaringer som kvinner - teller for deg på noen som helst måte. Du vet bedre enn oss selv hva vi tenker og føler. Du er her for å belære oss kvinner om hvor fæle vi er, og er ikke på noen som helst måte åpen for å høre andres erfaringer.

Jeg må protestere for hver gang en mann starter en tråd så motsier kvinnene her på forumet. Uansett om det er likestilling eller et annet tema. Jeg tror det er fordi de fleste kvinner og menn på dette forumet er kjønnshatere. Ingenting er rett. Men jeg er uenig i at alle kvinner er slik og slik. Dessuten er det rart at en 8'er vil være kjæreste med en mann som ikke kan tilby noen attributter. Tror folk går etter partnere fra samme liga. En partner de kan være komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må protestere for hver gang en mann starter en tråd så motsier kvinnene her på forumet.

Hver gang noen starter en tråd så vil de bli motsagt - det er fordi man er på et diskusjonsforum.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KalleAnkas onkel

hun skal prise seg lykkelig for at du slettet henne. så slipper hun ha deg i livet sitt på noen som helst måte. du framstår som en skikkelig kvalm fyr som er alt for høy på seg selv.

Anonymous poster hash: 5855d...d63

hun skal prise seg lykkelig for at du slettet henne. så slipper hun ha deg i livet sitt på noen som helst måte. du framstår som en skikkelig kvalm fyr som er alt for høy på seg selv.

Haha skal jeg heller ned på jorda å være høy på det pisse resten av dere røyker, eller skal jeg kanskje dyrke alkohol eller gjøre meg høy på godteri eller å forelske meg blind på et annet menneske slik dere andre gjør? Ja det er mulig jeg er det, men så har jeg litt andre prinsipper i livet enn de tullet flokkritualene alle andre følger som går ut på å drikke seg sanseløs i helgene å glemme bort resten av livet de lever. Det gjør meg ikke kvalm, du mangler retningssans fordi alle andre leder deg feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Folk ønsker og bli elsket og elske tilbake.

ikke alleperioder av livet. Om en pen jente har et veldig sosialt liv, går på kafe med venner, går på nattklubber med venner, har tilgang på masse ONS og FF, reiser med familie og venner, har karriere så tror jeg de færreste ønsker et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ikke alleperioder av livet. Om en pen jente har et veldig sosialt liv, går på kafe med venner, går på nattklubber med venner, har tilgang på masse ONS og FF, reiser med familie og venner, har karriere så tror jeg de færreste ønsker et forhold.

Vel, du skal få tror hva du vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Dette er hva media og populærfeminisme har portrertert kvinner som, men sannheten er at så lenge kvinner har tilgang til sex med de mest attraktive mennene, blåser de i et forhold. Et forhold vil de ha fordi de er ensomme alene, og de aller fleste kvinner ser heller ikke på seg selv som noe varp, eller et menneske med mye å tilby, da de stort sett ikke ar dypere tanker enn sin egen uro for forfallene ytre attributer og hvilke hva som foregår i sine relasjoner til andre, og de vet at de må ha en mann som aksepterer en del dritt for at noen skal orke å leve med dem. At de da ser et potensielt forhold i deg handler bare om at de regner med du er villig til å takle all dritten de utsetter deg for. Det er ikke særlig beundringsverdig i min bok.

jøss, jeg visste ikke at alle kvinner var slike forferdelige skapninger. Takk for opplysningen!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KalleAnkas onkel

jøss, jeg visste ikke at alle kvinner var slike forferdelige skapninger. Takk for opplysningen!

Jeg sa heller ikke at de var fæle, bare at man ikke skal se seg blind på deres egen framstilling av seg selv. Man må bare ikke glemme at kvinnelig natur i bestefall er tilpasset savanene på afrika der overlevelse var tøft, og dermed har et kynisk utviklet syn på menn som gir de det beste overlevelsesegrunnlaget. Men om du er evig optimist skal jeg ikke frata deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg sa heller ikke at de var fæle, bare at man ikke skal se seg blind på deres egen framstilling av seg selv. Man må bare ikke glemme at kvinnelig natur i bestefall er tilpasset savanene på afrika der overlevelse var tøft, og dermed har et kynisk utviklet syn på menn som gir de det beste overlevelsesegrunnlaget. Men om du er evig optimist skal jeg ikke frata deg det.

Ta til deg det du skriver der du.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hver gang noen starter en tråd så vil de bli motsagt - det er fordi man er på et diskusjonsforum.

Så du motsier trådstarter selvom du vet TS har rett? (Ikke i dette caset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke engang hvordan du klarer å konkludere sånn. Hun har hatt sex med meg før, og faktisk vært vanskelig å kvitte seg med tidligere, så tviler på det gitt.

Hadde hun hatt så lyst til å ha sex med deg regner jeg med at hun hadde gjort det, så..?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Haha skal jeg heller ned på jorda å være høy på det pisse resten av dere røyker, eller skal jeg kanskje dyrke alkohol eller gjøre meg høy på godteri eller å forelske meg blind på et annet menneske slik dere andre gjør? Ja det er mulig jeg er det, men så har jeg litt andre prinsipper i livet enn de tullet flokkritualene alle andre følger som går ut på å drikke seg sanseløs i helgene å glemme bort resten av livet de lever. Det gjør meg ikke kvalm, du mangler retningssans fordi alle andre leder deg feil.

jeg vet du siterte meg,men det virker som du prater til noen andre. jeg røyker ikke,drikker ikke,ruser meg heller ikke,jeg spiser ikke gotterier .jeg trener hver dag.......men jeg går ikke rundt å tror jeg er så mye bedre enn alle andre selv om jeg ikke har samme livsstil eller livsfilosofi som andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du motsier trådstarter selvom du vet TS har rett? (Ikke i dette caset)

Eh, nei? Poenget er at dette er et diskusjonsforum med svært mange ulike meninger. Så om man starter en diskusjon så er sjansen stor for at noen er uenig, eller i det minste vil nyansere startinnlegget. Ergo får man en diskusjon. Temmelig grunnleggende.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel egentlig så tenker jeg egentlig, hadde det ennå vært så godt at de tok til takke med det nest beste enn så lenge de nest beste holdt ut med dem, så hadde vi sluppet alle disse evinnelige høye kravene de egentlig stiller til det de kaller kjærestemateriale, så jeg ombestemmer meg. Om de faktisk er slik som du sier så er de kanskje ikke så fæle likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...