Gå til innhold

Nå er jeg rett og slett drittlei av kostbarheten ders

Anbefalte innlegg

Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Så mangel på sex i noen uker har tært på meg og midt i eksamensperioden har det vært ganske vanskelig da de fleste i tagbar alder studerer. Uansett så har jeg den siste uka endelig fått igang praten med en ekspulevenninne av meg og ting har sett lyst ut fram til i går.

Hun har tydlig likt at jeg har tatt kontakt igjen og vært veldig pratsom på mine initsiativ. Vi har flørta og å snakke om det vi engang hadde og jeg har regna med vi kom til å finne tilbake, før hun forventningsfult følte at hun hadde rett til noe mer, etter at vi hadde planlagt å møtes nå til helen. Hun skrev "Hvis du faktisk viser deg å ha blitt mer moden som du virker så er jeg glad for at du har tatt kontakten igjen :)" Så jeg skjønte umiddelbart hva hun siktet til og fortalte henne at om hun siktet til at jeg var noe mer forpliktelsesvillig så kunne hun slutte å tease meg å kaste bort tide min. Hun ble sur og ba meg vokse opp og bla bla bla og jeg sa hun overreagerte og bla bla og vi bare kutta ut å prate.

Så i dag sa i dag hilste jeg på henne igjen, og etter litt om og men er hun i samme humør igjen og vi er back in business iom at jeg spiller med og påsto at jeg hadde tenkt meg om. Men så kommer det fram at hun bare har vært i useriøse forhold siden sist, men vil nå ha noe mer seriøst. Det provoserte meg sånn at jeg sa rett ut at jeg ikke aktet å være han som må kjøpe hele kua når resten har fått melka gratis, og slettet henne.

Hun har sendt meg en melding der hun gir sånne "drittsekker som meg" skylden for at jenter aldri finner noen og at jeg bare er en fordømmende dust som fortjener å ende opp ensom og bla bla.

Fyfaen hvor patetiske går det ann å bli? Dere forventer at vi menn bare skal gidde å investere en framtid i dere når dere plutselig innser at dere ikke eer like ettertrakted på sexfronten og at tiden renner fra dere, også klandrer dere alle andre for at dere priser dere selv ut av markedet? Logikken er hvor?!?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun bare ikke vil ha sex med deg?

Anonymous poster hash: 2d8fa...858
  • Liker 13
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Ser ikke engang hvordan du klarer å konkludere sånn. Hun har hatt sex med meg før, og faktisk vært vanskelig å kvitte seg med tidligere, så tviler på det gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Eh, say what?

Anonymous poster hash: d0867...ca1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde helt rett i å slette henne!

Her har hun pult rundt med diverse, sikkert for at de var så fine, velbygde og sexy, med stort utstyr. Da er det ikke så nøye om det bare er midlertidig.

Men dukker det opp en som er mindre tiltrekkende, så gidder man ikke å ligge med dem uten å få noe igjen. Så jeg skjønner godt at du følte deg mindre vellykket der! Du var ikke helt i den klassen at en kan ligge med dem uten noe mer ;)

• Liker 7
Gjest Gjest
Skrevet

Her har hun pult rundt med diverse, sikkert for at de var så fine, velbygde og sexy, med stort utstyr. Da er det ikke så nøye om det bare er midlertidig.

Men dukker det opp en som er mindre tiltrekkende, så gidder man ikke å ligge med dem uten å få noe igjen. Så jeg skjønner godt at du følte deg mindre vellykket der! Du var ikke helt i den klassen at en kan ligge med dem uten noe mer ;)

Nemlig.

• Liker 2
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Haha, så har jeg holdt på med fitness i noen år og er langt mer velbygd enn de aller fleste. problemet er at det står en legion andre stakkarer og tilbyr disse nekene hva som helst fordi de verken har muskler, karisme, ordforråd eller utstråling nok til å tiltrekke seg damer alene. Da blir alt jeg eer villig til å tilby overskygget av oppofrdrende piss og tømming av kontoer dere elsker å forhandle om

AnonymBruker
Skrevet

Du ekke digg nok til å være pulekompis lenger.

Anonymous poster hash: 1cc64...305

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Haha, så har jeg holdt på med fitness i noen år og er langt mer velbygd enn de aller fleste. problemet er at det står en legion andre stakkarer og tilbyr disse nekene hva som helst fordi de verken har muskler, karisme, ordforråd eller utstråling nok til å tiltrekke seg damer alene. Da blir alt jeg eer villig til å tilby overskygget av oppofrdrende piss og tømming av kontoer dere elsker å forhandle om

Hjelpes.

TS har gått ut på dato. :fnise:

• Liker 7
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Jo det er jeg. Faktisk er det hun som har forfalt en del. Det er prisen for henne som er satt opp.

Gjest Gjest
Skrevet

Jo det er jeg. Faktisk er det hun som har forfalt en del. Det er prisen for henne som er satt opp.

Vel, men det er ingenting ved deg selv som får deg til å lure på hvorfor hun ikke vil pule deg mer?

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Du er sint på henne fordi hun ønsket et forhold, og ikke bare sex?

Hva med å bare si at du ikke er interessert? Skjønner ikke hva du hisser deg sånn opp for.

• Liker 13
Gjest KalleAnkas onkel
Skrevet

Du er sint på henne fordi hun ønsket et forhold, og ikke bare sex?

Hva med å bare si at du ikke er interessert? Skjønner ikke hva du hisser deg sånn opp for.

Fordi jeg har lyst på sex, og fordi hun innbiller seg at hun er verdt mer nå som hun er blitt eldre, pult av flere og i tillegg har forfalt en del utseendemessig.

Gjest Gjest
Skrevet

Fordi jeg har lyst på sex, og fordi hun innbiller seg at hun er verdt mer nå som hun er blitt eldre, pult av flere og i tillegg har forfalt en del utseendemessig.

Men det er ikke hennes ansvar at du vil ha sex.

• Liker 8
Skrevet

Javel, hun er gammel, utpult, og du føler deg dødlig fornærmet over at hun trodde du ville være kjæresten hennes. Og poenget? Du vet jo helt klart best her og er ikke mottagelig for innspill i det hele tatt, med mindre folk er helt enige med deg, og vel..

• Liker 6
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

1. Finn noen andre å ha sex med? Masse kvinner der ute som ikke er ute etter forpliktelser

2. Verdt mer? Hun er vel lei av å være singel da, og ønsker noen dele livet med. Skal hun aldri få ha et seriøst forhold mener du, fordi hun tidligere har vært singel og hatt sex? Makes no sense.

3. Hvis hun har forfalt så veldig, hvorfor vil du ha sex med henne da?

• Liker 11
Skrevet

tror dere virkelig på det her hypotetiske vissvasset eller prøver dere bare å provosere TS?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette den nye Kalkunen altså? :)

Anonymous poster hash: 45915...7fa
  • Liker 5
Skrevet

Javel, hun er gammel, utpult, og du føler deg dødlig fornærmet over at hun trodde du ville være kjæresten hennes. Og poenget? Du vet jo helt klart best her og er ikke mottagelig for innspill i det hele tatt, med mindre folk er helt enige med deg, og vel..

er da vel ingen som blir fornærmet over at noen vil være kjærester med en!

• Liker 1
Skrevet

Er dette den nye Kalkunen altså? :)

Anonymous poster hash: 45915...7fa

Er vel kalkunen med nytt nick, eller enda en mann som kommer hit, spiller kald og know-it-all, er jo mange nok av de, men de forsvinner som regel alle sammen ;)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...