Gjest Esther Skrevet 12. april 2004 #1 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har en ett år gammel hund som bestandig har sovet i min seng om nettene ... Nå er jeg lei av dette - vil ha en seng fri for hundehår - hvordan skal jeg klare å venne ham av med det ? Noen som selv har prøvd og gi meg noen gode råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. april 2004 #2 Del Skrevet 12. april 2004 Sett en hundeseng ved siden av senga di, slik at du kan klappe litt på hunden selv om den ikke sover i senga. Hvis den går opp i senga, så sier du NEI og viser den hvor hundesenga er. Hvor lett dette er kommer jo an på hunden. Noen er striere enn andre. Etter hvert kan du kanskje sette hundesenga utenfor soverommet hvis du ikke vil ha hunden på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 12. april 2004 #3 Del Skrevet 12. april 2004 Ja, jeg tror nok det er den beste måten å gjøre det på ... Bare så synd at jeg ikke begynte med det i påsken når jeg allikevel har hatt fri ... ser for meg at det blir litt pes til å begynne med ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeateH. Skrevet 12. april 2004 #4 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis hunden din har hatt et teppe e.l som har vært dens hele tiden kan du legge det i hundesengen som du setter der det passer best for deg. Den vil kjenne igjen teppet pga lukt og etterhvert skjønne at nå er plassen dens der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå