Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke anbefaler dere?

Er ute etter en leppestift med "fyldig" farge. Nettopp kjøpt meg to fra Dior, fargene var ok men, de sklir utover på en måte. Nesten litt "vannete" farge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Den matte formelen til isadora er suveren.

• Liker 1
Skrevet

Den matte formelen til isadora er suveren.

Setter den opp på listen :)

Skrevet

Bruker du lipliner under? Det kan kanskje løse problemet du opplever med leppestiftene dine :)

AnonymBruker
Skrevet

Chanel har noen utrolig gode leppestifter.

Anonymous poster hash: 561bd...f13
  • Liker 1
Skrevet

Bruker du lipliner under? Det kan kanskje løse problemet du opplever med leppestiftene dine :)

Tenkte at det kanskje kunne hjelpe ja.

Men, har også lyst på en som er litt mer "fyldig" eller har mer pigment, eller hva det nå kalles :P

*leppestiftjomfru*

Skrevet

Tenkte at det kanskje kunne hjelpe ja.

Men, har også lyst på en som er litt mer "fyldig" eller har mer pigment, eller hva det nå kalles :P

*leppestiftjomfru*

Skjønner :) Er lurt å teste leppestiftene godt på hånda, sånn at du ser pigmenteringen, før du kjøper.

Ser at gjest anbefaler Isadora sine matte leppestifter, om du ikke har noe imot at de føles litt uttørkende på leppene, så fungerer de sikkert fint på deg :)

Skrevet

Skjønner :) Er lurt å teste leppestiftene godt på hånda, sånn at du ser pigmenteringen, før du kjøper.

Ser at gjest anbefaler Isadora sine matte leppestifter, om du ikke har noe imot at de føles litt uttørkende på leppene, så fungerer de sikkert fint på deg :)

Testet sikkert 30 på hånda idag, men når det ikke er dagslys inne i butikkene er det allikevel lett å kjøpe en som ser ok ut, men som ser helt anderledes ut i dagslys.

Kan ikke ha noen som er veldig tørre. Har tørre lepper fra før, vil unngå blaffrende hudflak i brisen :fnise:

Der jeg var idag hadde de heller ikke så stort utvalg, så skal på en annen butikk neste uke.

Tenkte å notere meg noen merker som folk her ville anbefale, kanskje litt lettere å finne fram i jungelen da.

Skrevet

Jeg liker Lancome og MAC. Og jeg elsker Illamasqua. Men de får man bare kjøpt på nett.

Skrevet

YSL er min favoritt når det kommer til leppestift, de gir mye fuktighet og føles ikke "sticky" på leppene.

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Testet sikkert 30 på hånda idag, men når det ikke er dagslys inne i butikkene er det allikevel lett å kjøpe en som ser ok ut, men som ser helt anderledes ut i dagslys.

Kan ikke ha noen som er veldig tørre. Har tørre lepper fra før, vil unngå blaffrende hudflak i brisen :fnise:

Der jeg var idag hadde de heller ikke så stort utvalg, så skal på en annen butikk neste uke.

Tenkte å notere meg noen merker som folk her ville anbefale, kanskje litt lettere å finne fram i jungelen da.

Gå til et parfymeri og spør betjeningen om hjelp. Jeg synes jeg fikk fantastisk hjelp da jeg skulle ha sminke som brud. De så med en gang hvilke leppestiftfarger som passer til meg! Og de kan nok anbefale fargemettede stifter også.

Skrevet

Dior er min favoritt! Sliter med tørre lepper, og dior er den eneste leppestiften som har fungert på meg som ikke tørker ut leppene og med holdbar farge. Min er fra Dior Addict i hvertfall :)

Skrevet

MAC sine matte leppestifter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...