Avalon Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hvilket merke anbefaler dere? Er ute etter en leppestift med "fyldig" farge. Nettopp kjøpt meg to fra Dior, fargene var ok men, de sklir utover på en måte. Nesten litt "vannete" farge.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Den matte formelen til isadora er suveren. 1
Avalon Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2013 Den matte formelen til isadora er suveren. Setter den opp på listen
Adhara Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Bruker du lipliner under? Det kan kanskje løse problemet du opplever med leppestiftene dine
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Chanel har noen utrolig gode leppestifter. Anonymous poster hash: 561bd...f13 1
Avalon Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2013 Bruker du lipliner under? Det kan kanskje løse problemet du opplever med leppestiftene dine Tenkte at det kanskje kunne hjelpe ja. Men, har også lyst på en som er litt mer "fyldig" eller har mer pigment, eller hva det nå kalles *leppestiftjomfru*
Adhara Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Tenkte at det kanskje kunne hjelpe ja. Men, har også lyst på en som er litt mer "fyldig" eller har mer pigment, eller hva det nå kalles *leppestiftjomfru* Skjønner Er lurt å teste leppestiftene godt på hånda, sånn at du ser pigmenteringen, før du kjøper. Ser at gjest anbefaler Isadora sine matte leppestifter, om du ikke har noe imot at de føles litt uttørkende på leppene, så fungerer de sikkert fint på deg
Avalon Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2013 Skjønner Er lurt å teste leppestiftene godt på hånda, sånn at du ser pigmenteringen, før du kjøper. Ser at gjest anbefaler Isadora sine matte leppestifter, om du ikke har noe imot at de føles litt uttørkende på leppene, så fungerer de sikkert fint på deg Testet sikkert 30 på hånda idag, men når det ikke er dagslys inne i butikkene er det allikevel lett å kjøpe en som ser ok ut, men som ser helt anderledes ut i dagslys. Kan ikke ha noen som er veldig tørre. Har tørre lepper fra før, vil unngå blaffrende hudflak i brisen Der jeg var idag hadde de heller ikke så stort utvalg, så skal på en annen butikk neste uke. Tenkte å notere meg noen merker som folk her ville anbefale, kanskje litt lettere å finne fram i jungelen da.
Armitage Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Jeg liker Lancome og MAC. Og jeg elsker Illamasqua. Men de får man bare kjøpt på nett.
challenger Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 YSL er min favoritt når det kommer til leppestift, de gir mye fuktighet og føles ikke "sticky" på leppene.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Testet sikkert 30 på hånda idag, men når det ikke er dagslys inne i butikkene er det allikevel lett å kjøpe en som ser ok ut, men som ser helt anderledes ut i dagslys. Kan ikke ha noen som er veldig tørre. Har tørre lepper fra før, vil unngå blaffrende hudflak i brisen Der jeg var idag hadde de heller ikke så stort utvalg, så skal på en annen butikk neste uke. Tenkte å notere meg noen merker som folk her ville anbefale, kanskje litt lettere å finne fram i jungelen da. Gå til et parfymeri og spør betjeningen om hjelp. Jeg synes jeg fikk fantastisk hjelp da jeg skulle ha sminke som brud. De så med en gang hvilke leppestiftfarger som passer til meg! Og de kan nok anbefale fargemettede stifter også.
Jolene Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 Dior er min favoritt! Sliter med tørre lepper, og dior er den eneste leppestiften som har fungert på meg som ikke tørker ut leppene og med holdbar farge. Min er fra Dior Addict i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå