AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Er det fysisk mulig? For sånn føles det for meg nå. Skal aldri ha noe med menn å gjøre "på den måten" igjen, det er bare så altfor vondt når det blir slutt. Anonymous poster hash: 2f3fc...10c 3
Frk.Marihøne Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Tror ikke det er mulig, men det gjør forferdelig vondt, men ta tiden til hjelp så blir det lettere
Neket Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Neppe, men du kan dø av sekundære årsaker. Feks sult pga manglende apetitt forårsaket av sorgen, eller destruktiv adferd. 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Har det slik som deg akkurat nå, skulle ønske jeg ble overkjørt av en buss eller noe. Men det blir vel bedre etterhvert ((Anonymous poster hash: bdbda...598
Nowayback Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Har det slik som deg akkurat nå, skulle ønske jeg ble overkjørt av en buss eller noe. Men det blir vel bedre etterhvert ((Anonymous poster hash: bdbda...598 Er det fysisk mulig? For sånn føles det for meg nå. Skal aldri ha noe med menn å gjøre "på den måten" igjen, det er bare så altfor vondt når det blir slutt. Anonymous poster hash: 2f3fc...10c Vet hvordan dere har det. Og det GÅR over! 3
Kaisamaia Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Huff, stakkars! Kjenner følelsen! Men det går faktisk over. Jeg var overbevist om at det ikke kom til å gjøre det... men nå sitter jeg her og smiler igjen. 4
Gjest Blondie65 Skrevet 12. juni 2013 #7 Skrevet 12. juni 2013 Man kan dø av sorg. Og da snakker jeg ikke om sekundære årsaker, men om at selve sorgen knekker en. Hold ut, det blir bedre, men fy f... hvor vondt det er når det står på.
MyElixir Skrevet 12. juni 2013 #8 Skrevet 12. juni 2013 Min medfølelse til deg! Pass på at du får i deg tilstrekkelig med mat og drikke, nok søvn. Blir du overveldet av depressive og destruktive tanker så ta kontakt med lege. Hold kontakten med venner og familie, det kan hjelpe deg til å skifte fokus for en stund. Oppretthold daglige aktiviteter. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #9 Skrevet 12. juni 2013 TS her. jeg kommer aldri over sviket jeg ble utsatt for virker det som Og jeg har utrolig vondt i hjertet, men har vært hos legen og sjekket og hun mente det var psykisk. Skikkelig smerter liksom! Aldri om jeg orker gå gjennom dette en gang til. Gjør alt for vondt. Har kastet opp daglig i flere uker og, psykologen mener det er pga sjokk. Uff hva disse mannfolka skal påføre oss.. Anonymous poster hash: 2f3fc...10c 5
Steinar40 Skrevet 12. juni 2013 #10 Skrevet 12. juni 2013 Er det fysisk mulig? For sånn føles det for meg nå. Skal aldri ha noe med menn å gjøre "på den måten" igjen, det er bare så altfor vondt når det blir slutt. Anonymous poster hash: 2f3fc...10c Isåfall må det være noe annet alvorlig fysiologisk galt med personen.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #12 Skrevet 12. juni 2013 I ditt tilfelle trur jeg ikke at du kan dø av det, så lenge du ikke har et veldig dårlig hjerte så anstrengelser kan ta livet av deg. Men det er faktisk de som dør kort tid etter sin ektefelle, når de har vært gift i massevis av år. Mest menn, har lest forskning om det for mange år siden. Min mor har fortalt (jeg var så lita når det skjedde) at etter bestemor døde så ble bestefar deprimert og han døde noen mnd senere. Mest sannsynlig hadde han et dårlig hjerte, men det var også mest sannsynlig hans elskedes dødsfall som gjorde at han fikk hjertestans. Hadde ikke hun død da så hadde han antakelig levd lengre. Han sørget alt for mye, men var også gammel. Anonymous poster hash: 79561...640
Lilac Skrevet 13. juni 2013 #13 Skrevet 13. juni 2013 I ditt tilfelle trur jeg ikke at du kan dø av det, så lenge du ikke har et veldig dårlig hjerte så anstrengelser kan ta livet av deg. Men det er faktisk de som dør kort tid etter sin ektefelle, når de har vært gift i massevis av år. Mest menn, har lest forskning om det for mange år siden. Min mor har fortalt (jeg var så lita når det skjedde) at etter bestemor døde så ble bestefar deprimert og han døde noen mnd senere. Mest sannsynlig hadde han et dårlig hjerte, men det var også mest sannsynlig hans elskedes dødsfall som gjorde at han fikk hjertestans. Hadde ikke hun død da så hadde han antakelig levd lengre. Han sørget alt for mye, men var også gammel. Anonymous poster hash: 79561...640 Riktig det du sier her. Det fins et syndrom som heter "Takotsubo cardiomyopathy" og det du beskriver her handler om dette syndromet. Det er jo flest eldre med litt svakere hjerte dette skjer med.
Gjest Naria Skrevet 13. juni 2013 #14 Skrevet 13. juni 2013 Broken heart syndrome er reellt, men det er heldigvis svært sjelden det har dødelig utgang.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #15 Skrevet 13. juni 2013 Alt hadde vært så mye lettere hvis bare menn kunne si sannheten. Er de ikke interessert lengre? Så si det da. Ikke lyv og lat som dere er forelsket i oss. Dette kan faktisk gjøre at vi som er ganske sensitive får ille psykiske knekker, som ikke går over før etter flere år. Jeg er hvertfall alltid ærlig med de jeg dater, og har fått positiv respons på det. Virker som mange ikke forstår hvor vondt kjærlighetssorg er. Jeg spyr fortsatt. Men klarer heldigvis å spise vanlig og sove. Anonymous poster hash: 2f3fc...10c
Steinar40 Skrevet 13. juni 2013 #16 Skrevet 13. juni 2013 Alt hadde vært så mye lettere hvis bare menn kunne si sannheten. Er de ikke interessert lengre? Så si det da. Ikke lyv og lat som dere er forelsket i oss. Dette kan faktisk gjøre at vi som er ganske sensitive får ille psykiske knekker, som ikke går over før etter flere år. Jeg er hvertfall alltid ærlig med de jeg dater, og har fått positiv respons på det. Virker som mange ikke forstår hvor vondt kjærlighetssorg er. Jeg spyr fortsatt. Men klarer heldigvis å spise vanlig og sove. Anonymous poster hash: 2f3fc...10c At folk ikke er ærlige, eller ikke vet hva de vil, er et helt generelt problem som ikke bare gjelder for menn. Det kan kanskje være mulig at andelen uærlige menn er større enn andelen uærlige kvinner, men det vet jeg ikke. Uansett er det ikke noe bedre for en mann å surre seg borti ei dårlig kvinne.
la Flaca Skrevet 13. juni 2013 #17 Skrevet 13. juni 2013 Isåfall må det være noe annet alvorlig fysiologisk galt med personen. Nei, det må det nok ikke. Psyke og fysikk henger så tett sammen at det er fullt mulig å bli veldig syk av kjærlighetssorg. 1
Steinar40 Skrevet 13. juni 2013 #18 Skrevet 13. juni 2013 Nei, det må det nok ikke. Psyke og fysikk henger så tett sammen at det er fullt mulig å bli veldig syk av kjærlighetssorg. Ja, det er riktig. Men man dør ikke av det i seg uten at det finnes noe alvorlig fysiologisk galt.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #19 Skrevet 13. juni 2013 Så eneste medisin er å holde seg unna menn, right? Anonymous poster hash: 2f3fc...10c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #20 Skrevet 13. juni 2013 Kjærlighetssorg utløste kyssesyka hos meg. Anonymous poster hash: 78e09...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå