Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en mann på 27 år og lurer rett og slett på om dere har noen utesteder i Oslo å anbefale. Jeg kjenner ikke så mange her i byen så kommer nok mest sannsynlig til å gå ut alene. Si gjerne noen ord om utestedene også. :)

Anonymous poster hash: 6a974...b04
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje en liten fordel å kjenne en gjeng, så gå sammen ut med dem. Og hvor man burde gå og skulle ha tenkt seg varierer jo mye på dagsform, person, miljø og evt gjerne litt resten av gjengen og.

Det er mye bra uteliv i Oslo. Det er mye knusedårlig og råtten stemning noen steder og.

Anonymous poster hash: 5cdb5...c9a
AnonymBruker
Skrevet

Det er kanskje en liten fordel å kjenne en gjeng, så gå sammen ut med dem. Og hvor man burde gå og skulle ha tenkt seg varierer jo mye på dagsform, person, miljø og evt gjerne litt resten av gjengen og.

Det er mye bra uteliv i Oslo. Det er mye knusedårlig og råtten stemning noen steder og.

Det er jo litt av problemet, har jo ingen å gå ut med. Hvilke utesteder foretrekker du da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker noen ganger å være nede nesten ved enden av karl johan.

Her ligger det litt av hvert og kanskje finner man noe som passer humøret. Ellers pleier jeg å gå litt lengre opp i gaten og inn til høyre og inn i jungelen i den retningen. Jeg er egentlig ikke så god på å huske navn, spesielt navn på utesteder i andre byer.

Men om du bare spaserer rundt i sentrum så finner du nok noe som passer seg.

Skrevet

Hva slags musikk liker du å høre på?

Hva slags type mennesker liker du å omgås med?

Hilsen en som kjenner godt til utelivet i Oslo :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kråka! Det er det bra, sikkert lett å komme i kontakt med folk også!

Anonymous poster hash: 8bc15...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags musikk liker du å høre på?

Hva slags type mennesker liker du å omgås med?

Hilsen en som kjenner godt til utelivet i Oslo :)

Liker best rock og metall, men stedet trenger ikke nødvendigvis spille musikk som jeg pleier å høre på. Ganske åpen når det gjelder det!

Tja, si det. Tror nok ikke jeg passer så godt med typen folk som melder seg på paradise hotell, eller folk som bare er opptatt av penger/kjendiser. Jeg er utdannet sivilingeniør, så kanskje et sted hvor det finnes folk med høy utdannelse? Eller et sted hvor det er studenter? Vet egentlig ikke helt hva jeg ser etter! Derfor vil jeg gjerne høre litt om hva dere kan anbefale. :)

Gjest slakkis
Skrevet

Jeg kan være vennen din i Oslo og gå ut med deg hvis du vil!

er mange bra rockesteder i byen her, Royal revolver blandt annet !

Send meg en PM :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du liker metall: Kniven, den ligger rett ved rockefeller. Ellers spiller Devilles rock/ "metall" også er det jo Rock in, som spiller mainstream metall. (:

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg har gått ut mye i Oslo, både alene og med venner.

Anbefaler Internasjonalen og Mono - begge på Youngstorget - basert på det du har skrevet. Er for trøtt til å skrive mer nå, men det burde være en god start.

:)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Gå ut i Bergen :P Der det skjer!

Er utelivet i Bergen bra?

Skrevet

Hvordan er utelivet i Oslo på onsdager? Hvikle utesteder er mest relevante? Jeg elsker å danse, og liker gjerne gutter som tør å danse ;) Jeg tenkte å ta turen innover da, for har fri torsdag :D

Gjest JakeGreen
Skrevet

Har ikke vært ute så mye i ukedagene, men inntrykket mitt er at de fleste plassene er ganske rolige og stenger tidlig frem til onsdag, før helgen starter på torsdag med bra liv stort sett over alt. Dette stemmer i hvert fall på Grunerløkka.

Hva slags dansing snakker vi om?

Hvordan er utelivet i Oslo på onsdager? Hvikle utesteder er mest relevante? Jeg elsker å danse, og liker gjerne gutter som tør å danse ;) Jeg tenkte å ta turen innover da, for har fri torsdag :D

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan anbefale steder der det spilles en del indie-musikk som egner seg å dra på alene? Gjerne kombinert konserter/klubb. Er veldig glad i Blå, så steder som ligner hadde vært veldig fint

Anonymous poster hash: bd1b9...181
Skrevet

Har ikke vært ute så mye i ukedagene, men inntrykket mitt er at de fleste plassene er ganske rolige og stenger tidlig frem til onsdag, før helgen starter på torsdag med bra liv stort sett over alt. Dette stemmer i hvert fall på Grunerløkka.

Hva slags dansing snakker vi om?

Danser gjerne hett ala dirty dancing, men til mer techno/trance/dance aktig kombo med listepop..hmm.. Dansestilen min er en blanding av salsa, swing, trancedance stil..haha om det er noe som heter det? Føler bare rytmen i kroppen ;)

Skrevet

Danser gjerne hett ala dirty dancing, men til mer techno/trance/dance aktig kombo med listepop..hmm.. Dansestilen min er en blanding av salsa, swing, trancedance stil..haha om det er noe som heter det? Føler bare rytmen i kroppen ;)

Danser aldri, har da råd til å stå i baren :herremann:

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg danser desverre kun ekstremt slow dance eller Gangnam Style, så jeg er ikke så bevandret i dansens verden i Oslo, men jeg vet mulighetene er der. Google eller vent på at noen andre enn meg har noen tips.

Ryes har bra musikk om du kan ha det gøy med 50/60-talls musikk. De har dansegolv også, om enn noe trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...