Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten følelse på at jeg kanskje kan være gravid, for når jeg skulle dusje og vaske meg så tok jeg i brystene og fikk en kvalmende vond følelse. Det var rett og slett litt vondt og ta på de, spesielt når jeg stryker nippelen frem og tilbake. (Høres sikkert rart ut, men måtte forklare det)

Så oppdaget jeg nå at jeg har ikke hatt mensen i hele Mai, og nå er vi på den 11. Noe som vil si at jeg er for sen, å jeg sluttet med P-pillene for jeg tålte de ikke i desember. Ble så dårlig av de, at jeg måtte bare slutte. Vi har glemt kondom noen få ganger, men blir ikke for skremt av tanken på unger så det er ikke så farlig om det skulle være en/ei liten/lita.

Har hatt mensen smerter i 4 dager, og igår kom det en liten blødning (bare noe på papiret) og etter det har det vært så utvannet at jeg ikke har trengt beskyttelse. Det kom noen brune småmerker idag, men nå er det helt stoppet. Vet ikke om jeg er noe spesielt mer trøtt, eller lukter så mye mere. Men har fått hat på mat, og vil ikke ha noe annet en ris. Da mener jeg TØRR ris uten noe annet, det har blitt en favoritt. Jeg aner ikke men la merke til dette for sånn 5 dager siden, å det var da jeg begynte og regne over når sist mensen var og sjekka bilder fra Mai og husket at da hadde jeg ikke mensen osv.

tok en test for 2 dager siden, og en for 3 dager siden men de var begge Negativ. Ingen tegn til noen 2 strek på den lille venstre siden. Så nå er jeg bare forvirra, skal jeg bare vente på blødningen eller er det noe muffins i situasjonen som kanskje er satt på heving?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent en ukes tid til og ta en test hos legen. Eneste måten å finne ut sikkert. Evt. kan helsestasjonen hjelpe deg også, de pleier å kunne ta sånt på dagen dersom du er tidlig ute.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge siden er det du skulle hatt mensen? Hvis du allerede er over IKM, så ville en graviditetstest vært positiv nå.

Anonymous poster hash: 11d04...36f

Skrevet

Hvor lenge siden er det du skulle hatt mensen? Hvis du allerede er over IKM, så ville en graviditetstest vært positiv nå.

Anonymous poster hash: 11d04...36f

Har ikke telling på når jeg skal ha mensen, men med tanke på at jeg ikke hadde mensen i hele MAI. Og nå er på den 11 juni, så er jeg laangt over tror jeg!?

Skrevet

Hvis du ikke selv vet om du er gravid, hvordan kan vilt fremmede mennesker på nettet fastslå graviditeten?

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke selv vet om du er gravid, hvordan kan vilt fremmede mennesker på nettet fastslå graviditeten?

Siden denne siden er ment for gravide, så kanskje noen andre her inne hadde erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...