Missy1 Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei. Har en bengalkatt som plutselig oppfører seg utenom det vanlige. Det høres ut som det knurrer/murrer i magen hennes og hu mjauer veldig mye mer enn vanlig. Hu følger også etter meg og mjauer høylytt. Hu var veldig bestemt på å ligge i sofaen og virker litt slappere enn til vanlig. Har sett at hu har gulpet opp noe gulaktig, bare få dråper. Vet ikke hva dette er og hva det kommer av men blir litt bekymret. Tenkte kanskje hu kunne være gravid og at det var bebbiser på gang her, men hu er ganske tynn. Hu går på ppiller, men må ærlig innrømme at vi har vært litt slurvete her i det siste for jeg har ikke vært i form for tiden (ingen vits i å dømme meg for dette, vi kan ta vare på eventuelle kattunger om det skulle skje). Noen som har opplevd dette? Kan det være at hu bare er oppmerksomhetssjuk eller kan hu være dårlig? Jeg får ikke dratt til dyrlegen ikveld for jeg er alene hjemme med sønnen min
Missy1 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2013 Vet forresten ikke om den knurre/murre lyden jeg hører er fra magen hennes eller om hu lager den selv
Tabris Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Spiser hun? Hvis hun virker like slapp i morgen så ville jeg tatt henne til dyrlegen.
MyElixir Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Når min katt begynner å streve med hårballer som skal opp, så begynner dette med gulaktig slim. Kan det være at hun ikke får i seg nok gress til å få opp hårballene! Eller må jeg bare få si at du er heldig som har en bengal Hvis du får kattunger på henne, selv om de er halvt bengal, gi beskjed! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Hadde en katt en gang, som var litt slapp og lagde en murrende lyd. Det var ikke koselyd, alá maling. Men en litt durende annerledes lyd. Katten var også slapp. Tok den med til dyrlegen og den måtte avlives kort tid etterpå, fordi den var alvorlig syk. Tror det var kattepest? Kom brått på, så var veldig overraskende. Anonymous poster hash: 10922...f7c
Missy1 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2013 Vi fant ut at det gusjegule greiene vi så på gulvet ikke hadde kommet ut av munn, men i den andre enden. Ringte dyrlegen og de sa det kunne være vaginitt eller noe med livmora. Vi skal inn med hu imorgen tidlig. Hu ligger bare her og det murrer i ett sett. Hu har slutta å mjaue så mye, noe som bekymrer meg, skulle ønske de kunne sett på hu ikveld, men jeg ringte akkurat når de stengte for da kom mannen min hjem. De mente at det ikke var farlig, men så tenker jeg "hvordan kan de vite det når de ikke har sett hu". Nå ligger hu i saccosekken som nå sikkert er full av guffa som renner ut. Usj, stakkars lille
Tabris Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Oj, det høres ikke bra ut. Men hvis mannen din er hjemme, så kan du vel kanskje reise ut til kveldsvakten? 1
Missy1 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2013 Har prøvd vakttelefon, men ingen svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå