AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Del Skrevet 11. juni 2013 Tenkte å kjøpe saltvannsspray til håret, men jeg har aldri kjøpt en før, og er usikker på merke. Derfor er jeg interessert i erfaringer og anbefalinger. Jeg har halvlangt, oppklipt hår som fort blir litt flatt, om det skulle ha betydning. Anonymous poster hash: 61e14...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg er veldig fornøyd med redken: wool shake 08 :-) Brukte wella tidligere, god den også, men synes det er bedre hold i redken. Anonymous poster hash: f3e68...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 11. juni 2013 #3 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har brukt den fra H&M (og jeg bruker stort sett aldri billigprodukter) og var veldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrs.farenheit Skrevet 11. juni 2013 #4 Del Skrevet 11. juni 2013 Har akkurat kjøpt wool shake 08 fra redken jeg og. Veldig fornøyd. Godt hold:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg bruke både den blå (Proffs?) som h&m har, og en fra loreal. Play ball et eller annet. Anonymous poster hash: eb62f...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 11. juni 2013 #6 Del Skrevet 11. juni 2013 jeg har en fra sexy hair.. med argan oil.. den er kjempebra - skikkelig sommerlook http://www.ulta.com/ulta/browse/productDetail.jsp?productId=xlsImpprod4270111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 12. juni 2013 #7 Del Skrevet 12. juni 2013 Hva bruker dere egentlig saltvannsspray til? Jeg kjøpte en, men den er jo stiv? Trodde egentlig saltvannsspray bare var slik at man skulle få slikt hår når man bader, men nei det var det ikke lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. juni 2013 #8 Del Skrevet 12. juni 2013 Den jeg liker best er Bumble & Bumble- surf spray. Synes den gir mest "strandhår"-lignende resultat. Woolshake fra Redken er også bra, men den er som lim i håret, og har ikke fullt så mye saltvannseffekt synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2013 #9 Del Skrevet 13. juni 2013 Tusen takk for svarene. Nå har jeg bestilt Wool Shake fra Reken, og håper på at den er bra. Anonymous poster hash: 61e14...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå