Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere her inne om å date eksen til et familiemedlem?Er det feil?Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 08af1...7ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja det er feil. Illojalt. Må gå an å finne seg noen andre, hvorfor gjøre det vanskelig for broren/søsteren din? "Jeg vet at Børre dumpa deg men jeg er bare sååå forelsket!" Tankeløst og egoistisk.

Endret av Flipskip
  • Liker 2
Skrevet

VELDIG feil!

Det samme med ekser til venner.

• Liker 1
Skrevet

Det synes jeg er usmakelig - ikke bare fordi det gir et signal om at du har gått rundt og sikla etter typen/dama til din søster/bror, men ikke minst fordi du drar en eks inn i huset som din søster/bror ikke lenger vil ha noe med å gjøre og tvinger dem til å måtte omgås hverandre.
Det ville føltes ganske forrædersk i mine øyne faktisk, hvis det var jeg som sto der.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest C4r1n3
Skrevet

I mitt hode; JA, det er litt feil og ikke noe jeg kunne gjort selv.

Eneste som kan gjøre det greit, er dersom søster/bror er 110% okei med det, over eksen, at de har et ok forhold (ikke hater hverandre f.eks) og forstår at eksen kan ende opp som svoger/svigerinne etterhvert og at man vil være i familie med vedkommende, at eksen blir tante/onkel til egne barn, at søster/bror kan ende som tante eller onkel for eksen og dine barn, osv..

Skrevet

Ekstremt egoistisk. Det finnes 6 milliarder mennesker på planeten, vi nærmer oss snart 7. Og allikevel, så må du på død og liv bli sammen med eksen til søsteren din? Kanskje en eks som har behandlet henne dårlig attpåtil.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Tenk på hva foreldrene ville måtte mene om det.

Skrevet

Jeg synes det kommer helt an på situasjonen. Alder, varighet av forholdet, involvering av familie før, forholdet mellom deg og din slektning, etc.

Mange elementer som spiller inn på om det er ok eller ei, å date en eks av noen som man står nær.

Jeg har selv vært sammen, forlovet og samboer med en eks av min bestevenninne. Men det var noen år siden de hadde vært sammen, og de var såpass unge da de var sammen, så det gikk greit. Litt merkelig i begynnelsen, men vi hadde gode, lange samtaler om det.

• Liker 3
Skrevet

Det er hvertfall ikke noe man skal gjøre. Tenk når det blir slutt med han/henne, hva har du igjen da? En fiende som skulle vært din nærmeste. Om du kontrollerer lystene dine en stund, går det over, jeg har selv vært betatt av kjæresten til en kusine. Du vil føle seg så mye bedre når det har gått over og ikke har gjort noe.

Gjest Elseby13
Skrevet

Hjelpes, nei!! Det er jo incestiøst, å være der nede der brodern var i forrige uke.. Grøss.

AnonymBruker
Skrevet

Nei og atter nei. Verden er full av mennesker så skal du date en eks av bror/søster? Usmakelig !

Anonymous poster hash: db0ba...123

Skrevet

usmakelig er det første ordet jeg kommer på.

Skrevet

Big no, no!

Gjest Gjest
Skrevet

Hva syns dere her inne om å date eksen til et familiemedlem?Er det feil?Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: 08af1...7ad K

Det kommer helt ann på hvorfor eks ble eks. En annen og viktig ting, kjærligheten spør ikke. Jeg kan ikke se problemet.

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Søster døde tidligere i år, og nå er eksen hennes blitt singel. Har alltid hatt knallhard nulltoleranse for å rote i reir der mine venner/familie har vært, men nå kjenner jeg at spillereglene er i endring..

Anonymkode: 222ea...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Vil du virkelig ligge med samme person som har vært oppi kjønnsorganet til søstra di? Kjempe ekkelt

Anonymkode: 3c6d8...7cb

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du virkelig ligge med samme person som har vært oppi kjønnsorganet til søstra di? Kjempe ekkelt

Vi kom ut av samme kjønnsorgan, hva er det du sliter med?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lager du ikke ny tråd for din problemstilling? Rote opp 9 år gammel tråd, jaja. 

Anonymkode: 0c487...ff1

• Nyttig 1
Skrevet

Så ikke at den var så gammel. Stått opp med feil ben idag?

AnonymBruker
Skrevet
cherryl skrev (14 minutter siden):

Vi kom ut av samme kjønnsorgan, hva er det du sliter med?

Det er nå du som tydelig sliter om du synes det er ok å ligge med bagasjen til søsken, uff av meg. Man kan ikke sammenligne fødsel med sex

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...