Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skapet til mannen min går ikke ann å lukke, fordi han ikke bretter klærne, men bare dytter de så langt inn han kan. Det begynner å gå meg på nervene, og jeg synes det er flaut å gå med han ute når han går med krøllete klær.

Jeg bretter alltid klærne hans når jeg tar det fra tørkestativet. Men etter en dag er det like jævlig og krøllete som resten..

Har ryddet i skapet hans to ganger, men det ender alltid opp med det samme rotet.

Her om dagen sa jeg ifra til han at han er en voksen mann og burde skjønne å brette klærne, og at jeg synes det er rart han ikke er flau av å gå med krøllete klær. Jeg sa også at jeg tviler på at det er så mange andre menner som gir faen i det.. Da ble han sur og sa han synes det var teit når jeg sammenlignet han med andre...

Jeg blir gal!

Har mannen din det ryddig i klesskapet sitt? Bretter han klærne når han legger de inn?

Anonymous poster hash: 88cf0...ba1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å vær moren hans. Han bestemmer vel selv hvordan han vil at klærne skal se ut? Om de er krøllete, hva så? Det får være han sitt problem. Skjønner ikke hvorfor mange kvinner alltid skal sjefe og styre over mannen som om han er et barn. Jeg kunne aldri gjort det med min kjæreste.

Anonymous poster hash: 3e5b3...2f8
  • Liker 6
Skrevet

Mannen min har det nok ikke så ryddig i klesskapet sitt, nei. Tror ikke han vet hva som befinner seg innerst engang :) Han bruker kun det som ligger ytterst. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om skapet hans jeg da. Men det er som regel jeg som bretter klær, og jeg er ikke så nøye heller på ting som ikke krøller lett.

T-skjorter og sånt blir da ikke så krøllete av å ligge i klesskapet? Skjorter og sånt henger man da opp? Mannen min stryker sine egne klær, og han går ikke i en krøllete skjorte.....derfor går han mest i t-skjorter :) Skal han pynte seg, så stryker han som sagt klærne sine.

Gjest C4r1n3
Skrevet

Om det plager deg sånn, så får du brette sammen, legge vekk og finne fram tøy til han slik at han ikke får lage rot i skapene sine eller gå med krøllete klær. Jeg hadde ikke brydd meg med mindre det var snakk om penskjorter eller dress, men de pleier man jo som regel å henge pent opp og stryke dersom det er noe.

Skrevet

Nå har ikke jeg noen mann, men jeg er en selv og kan ikke fordra klesskap. Det er så og si umulig å legge klær inn i dem på en ryddig og oversiktlig måte som samtidig gjør det lett å få tak i klærne på. Eneste grunnen til at jeg har et skap, er fordi jeg har noen få skjorter som må henges for å ikke bli krøllete. Alt annet går i kommoden.

Takk og lov for at noen oppfant kommoden! :danse:

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Hallo, kan noen modder slette de fire første innleggene? Hva er vitsen med å kommentere overskriften, dere ødelegger tråden.

Jeg tror de fleste menn skyver klær inn i skapet, det gjør jeg ofte i alle fall. Eller i en mindre pen bunke, derimot har jeg ikke problemer med krøllete klær! Det får være opp til ham om han vil gå med krølleklær ...? Hvis han hater å stable klær og å holde dem krøllfrie kan han heller gå til innkjøp av klær som ikke krøller seg så lett. Feks krøllfrie t-skjorter, dongeribukser, gensre som ikke krøller seg så lett. Skjorter må jo uansett strykes.

Endret av Valiumsjunkie
AnonymBruker
Skrevet

Meg bekjent er klesskapet mitt litt varierende, ut i fra hvilken seksjon en vil bevege seg i. De vanlige klærene og dem som blir vasket oftest, blir jo brettet sammen og lagt inn, slik at det i det hele tatt skal være plass til alt. Skjorter henger man jo da opp, i likhet med dressjakker, slips og et par belter kanskje. Også har jeg andre, mindre brukte avdelinger som brukes til litt av hvert. I én hau ligger det massevis av gamle klær jeg aldri bruker og som er for liten. Og i andre avdelinger kan man finne sorte bossseskker som innebærer mye forskjellige kabler og litt utstyr. Og en støvsugeren ligger inni der og. Og en del annet diverse.

Skjortene og dress-tøyet henger forsåvidt ustrøket, men det er ikke alt som alltid blir strøket heller før de blir tatt i bruk. De blir jo noen ganger når det er en penere anledning oppstår, men skal man ut på en luftetur eller liknende er det vel ikke så nøye. Tenker jeg da.

Anonymous poster hash: d7083...7c8
AnonymBruker
Skrevet

Skjortene er det jeg som stryker, for det gjør ikke han. T-skjorter blir faktisk krøllete har jeg funnet ut :glare: Mulig jeg kanskje er for "fisefin", men trudde ærlig talt at voksne mannfolk kunne brette det ene plagget som datt ut når han lukker opp skapet, istedenfor å trykke den inn..?

Det er ikke snakk om å sjefe og styre over mannen min som han er ett barn. Men når han oppfører seg som ett, skal jeg bare la han være da eller?

Hadde det bare vært klesskapet hadde jeg nok synes det var greit. Men når det gjelder så mye! Som å aldri bidra noe hjemme, ikke rydde opp etter seg, roter og slenger skittende klær på gulvet etter seg..

Skrevet

Mitt klesskap ser akkurat sånn ut. Jeg kjøper bevisst aldri klær som trenger stryking/lett blir krøllete.

Mannens klesskap er mye ryddigere.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

typen min bretter klærne sine, men de blir bare trykket inni skapet:P

så alt ligger bare i skapet som en stor ball til slutt.

jeg stapper også bare klærne mine i skuffene mine, fordi jeg aldri gidder å brette de.

Gjest winston
Skrevet

Jeg er dame, og dytter alt inn i skapet. Det eneste jeg bretter er bukser.

Ikke stryker jeg heller:O

Skrevet (endret)

Jeg er dame, og dytter alt inn i skapet. Det eneste jeg bretter er bukser.

Ikke stryker jeg heller:O

Samme her, bare at jeg ikke bretter bukser engang. Klesskapet mitt ser helt forjævlig ut, men jeg har faktisk system i rotet :)

Så lenge det bare er jeg og evt mannen som ser det er det greit. Sjelden jeg inviterer venner inn for å studere klesskapet mitt.

Endret av Flyndrefanten
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å vær morens hans.

Anonymous poster hash: 295ac...315
Skrevet

Ja, der er alt på stell.

AnonymBruker
Skrevet

Skjortene er det jeg som stryker, for det gjør ikke han. T-skjorter blir faktisk krøllete har jeg funnet ut :glare: Mulig jeg kanskje er for "fisefin", men trudde ærlig talt at voksne mannfolk kunne brette det ene plagget som datt ut når han lukker opp skapet, istedenfor å trykke den inn..?

Det er ikke snakk om å sjefe og styre over mannen min som han er ett barn. Men når han oppfører seg som ett, skal jeg bare la han være da eller?

Hadde det bare vært klesskapet hadde jeg nok synes det var greit. Men når det gjelder så mye! Som å aldri bidra noe hjemme, ikke rydde opp etter seg, roter og slenger skittende klær på gulvet etter seg..

Dette er nok en del av han. Antagelig fant du det "vimset sjarmerende" eller noe slikt da dere datet. Om en part i et forhold ikke bidra bør ikke forholdet vare mer. Det er som å beholde en bil som ikke funker eller bo i et hus som ikke er tett - enten fikses det eller (om det ikke kan fikses) så kasseres det.

Anonymous poster hash: 21405...0e2

Gjest Daenerys
Skrevet

Tittel endret og innlegg om språk slettet.

Daenerys, mod.

Skrevet

Mye dårlige kjerringemner her. Alle menn med baller vet innerst inne at slikt arbeide er unaturlig for oss :herremann:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er litt overrasket over hvor mange som har det sånn selv. Hadde virkelig ikke forventa meg det, når jeg la ut dette.

Det er tydeligvis mer normalt enn jeg trodde, så da er det kanskje jeg som må skjerpe meg og ikke han? :P

Anonymous poster hash: d06dc...cbc
AnonymBruker
Skrevet

Samboern min er prikk lik mannen din. Det irriterer meg grønn, siden vi deler skaphyllene. Det vil si at min halvdel av alle hyllene er ryddige, men som oftest slenger han klærne sine over mine også, så alt ser rotete ut. Hater rot.

Han blir ikke sur når jeg spør om han kan brette klærne, men han gjør det aldri, så jeg går over skapet flere ganger i uka og det holder som regel én dag.

Anonymous poster hash: 833f3...d15
Skrevet

Mamma stryker og bretter alt når jeg har lagt inn selv en stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...