Gå til innhold

Kraftinor spotpris uten pristillegg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med å forstå om dette er et ordentlig tilbud eller gjemmer det seg noen kostnadder her? http://www.kraftinor.no/Privat/Kraftinor-Lavpris-Mobil/

forutsetter bruk av e-postfaktura (...) og avtalegiro. ved manglende avtalegiro vil det påløpe et gebyr.

Betyr det at jeg MÅ ha avtalegiro? Koster det noe å ha det? Jeg har Nordea.

Jeg beklager om dette er skikkelig teite spørsmål, men jeg er ung og man må jo lære en gang. Håper dere vil hjelpe. :)

Anonymous poster hash: 2671d...1fd
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en guide som forklarer dette med forskjellige strømavtaler, og hva som lønner seg, enklest mulig?

Anonymous poster hash: 2671d...1fd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal kontakte Nordea og høre om de har giroavtale med Kraftinor.

Anonymous poster hash: 18fd3...466

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med å forstå om dette er et ordentlig tilbud eller gjemmer det seg noen kostnadder her? http://www.kraftinor.no/Privat/Kraftinor-Lavpris-Mobil/

forutsetter bruk av e-postfaktura (...) og avtalegiro. ved manglende avtalegiro vil det påløpe et gebyr.

Betyr det at jeg MÅ ha avtalegiro? Koster det noe å ha det? Jeg har Nordea.

Kan ikke se at det er noe lureri her. Dette er sikkert et motsvar til Gudbrandsdal Energi sin Facebook-avtale som også er en veldig god strømavtale.

Ja, du MÅ ha avtalegiro og det koster ikke noe.

Hvis derimot Nordea mot formodning skulle ta betalt for avtalegiro er det bare å bytte bank raskere enn raskest siden de da vil være den eneste banken som tar betalt for dette.

Anonymous poster hash: da408...1b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...