Gjest Happyface87 Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Hei! Jeg er en jente på 26 år, som alltid har vært slank. Vekten jeg normalt sett har lagt på er 54-55 kg (jeg er 1.73 på strømpelesten). Det siste året har jeg lagt på meg en del, og nå veier jeg 60 kg. Det er ikke mye opp i vekt, men nok til at jeg føler meg ukomfortabel. Jeg har ikke peiling på trening i det hele tatt, og jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med noen enkle øvelser? Jeg har ikke økonomi til noe treningsenter nå, så det må være øvelser jeg kan gjøre hjemme (har tilgang til basseng). Tips enkle måltider hadde også vært fint, men jeg har melkeallergi Jeg setter stor pris på all hjelp! Endret 11. juni 2013 av Happyface87
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Gå turer og tren styrke. Dette burde du gjøre uavhengig om du ønsker å gå ned i vekt eller ei. Det er en forutsetning for å bevare god helse og fin kropp! Galskap egentlig, å ikke trene overhodet. Men om du vil ned i vekt er det kostholdet du må fokusere på. Når det er sagt: 60 kg og 173 cm? Du trenger IKKE å gå ned i vekt... Du er jo fortsatt tynn som ei flis. Spis sunn, næringsrik mat og tren, istedetfor å sulte deg og leve stillesittende. Du høres skremmende usunn ut. Ta tak i dette mens du fremdeles har helsen i behold! Anonymous poster hash: b23ab...ab9
Gjest Happyface87 Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Gå turer og tren styrke. Dette burde du gjøre uavhengig om du ønsker å gå ned i vekt eller ei. Det er en forutsetning for å bevare god helse og fin kropp! Galskap egentlig, å ikke trene overhodet. Men om du vil ned i vekt er det kostholdet du må fokusere på. Når det er sagt: 60 kg og 173 cm? Du trenger IKKE å gå ned i vekt... Du er jo fortsatt tynn som ei flis. Spis sunn, næringsrik mat og tren, istedetfor å sulte deg og leve stillesittende. Du høres skremmende usunn ut. Ta tak i dette mens du fremdeles har helsen i behold! Anonymous poster hash: b23ab...ab9 Jeg burde kanskje legge til at jeg har vært syk i over 10 år. Det har gjort at det ikke er stort jeg har kunne gjort, annet å gå turer i fjellet, noe jeg ikke har tilgang til nå dessverre. Kostholdet mitt er egentlig blitt mye verre etter at jeg fant ut at jeg hadde melkeallergi, synes det er så komplisert! Har vel litt å gjøre med at jeg ikke er så flink på kjøkkenet. Jeg vet at jeg er tynn, men jeg er trives best når jeg er enda litt tynnere, siden det er det jeg er vant med. Har du noen tips til styrkeøvelser jeg kan gjøre hjemme? Problemet med min sykdom er at jeg blir veldig mye verre etter mer jeg beveger armene, noe som kompliserer ting veldig
Kira-delta Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Er problemet at du ikke føler deg stram lenger?
Gjest Happyface87 Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Er problemet at du ikke føler deg stram lenger? Ja, det er i grunn det Selv om jeg er slank, så er det ikke så gøy når buksene "plutselig" begynner å bli for små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå