Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du playere? Hvorfor / hvorfor ikke?

Jeg må innrømme at jeg liker dem. De er veldig kjærlige når du først får dem til å bli trofaste.

Anonymous poster hash: 2b663...b8a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vi ?

Anonymous poster hash: 3086a...1f8
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Man må jobbe litt mer for dere, så dere blir på en måte som et slags trofe når dere først vil ha oss. Da vet vi at vi har noe bra, for dere kunne jo fått dere xxxxx på byen hver uke hvis dere ønsket det.

Skrevet

Liker ikke playere. Synes det er feil å leke med andre mennesker slik som de gjør. Ville styrt unna om jeg hadde møtt en. Dersom de er inne i den livsstilen er det vanskelig å få dem til å endre seg. Det gjør de først når de er lei av det livet selv, ikke fordi de har møtt en jente de liker.... Det er sånn jeg tenker iallefall. Mulig noen er annerledes og forandrer seg når de møter rett jente, men jeg stoler ikke på dem og ville ikke tatt sjansen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Man må jobbe litt mer for dere, så dere blir på en måte som et slags trofe når dere først vil ha oss. Da vet vi at vi har noe bra, for dere kunne jo fått dere xxxxx på byen hver uke hvis dere ønsket det.

Kloke ord! Man må jobbe litt for oss, da en del av vilkårene i avtalen for tjenesten dere har hos oss, er ikke helt de samme som i en hver mann, som ikke er en player og har det privilegiumet til å dra på byen hver uke hvis en ønsket det. Trofe? Tja.

Liker ikke playere. Synes det er feil å leke med andre mennesker slik som de gjør. Ville styrt unna om jeg hadde møtt en. Dersom de er inne i den livsstilen er det vanskelig å få dem til å endre seg. Det gjør de først når de er lei av det livet selv, ikke fordi de har møtt en jente de liker.... Det er sånn jeg tenker iallefall. Mulig noen er annerledes og forandrer seg når de møter rett jente, men jeg stoler ikke på dem og ville ikke tatt sjansen.

Det er feil å leke med andre mennesker slik noen gjør, men å leke sammen med mennesker som er med på leken kan jo ikke være så ille i seg selv. Og det er noen som bryter mønsteret sitt, når det blir for lite givende, når en stadig er på jakt etter nye adrenalin- og endorfinrush, men finner likevel ingen moro med det. Ikke alle dog. Noen kan jo trives i den livsstilen særskilt godt over en veldig lang periode og. Men jeg tror om noen møter på en skikkelig jente (eller gutt) de virkelig liker, tror jeg mange handlingsmønstre kan og vil nok frivillig forandres på hos veldig mange. Slik som å være en player.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en player, men endret meg ikke for den "rette jenta". Jeg fant jenta etter jeg hadde endret meg selv.

Anonymous poster hash: b428e...403
Gjest Gjest
Skrevet

Så fremt de er ærlige om at de er playere er det ok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en player, men endret meg ikke for den "rette jenta". Jeg fant jenta etter jeg hadde endret meg selv.

Anonymous poster hash: b428e...403

Du var ikke en player. Hvem er det du prøver å lure?

Det er forsåvidt mye rett i hva du sier likevel. Om og når en er i den livssituasjonen er det heller ikke så lett å vite hvem som "den rette" jenta ville vært, fordi det egentlig ikke ligges så mye merke til dem. Og hvordan da ha noen snøring på hvem som kan bety noe mer for en? Så du har jo rett, en bør endre seg selv først. Eller man har flaks noen ganger, noe som skjer i blant med noen. Jeg unner dem det.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Vil påstå at jeg er en ex player, og joda, jeg er ganske kjærlig :P Så jeg faller i alle fall under din analyse.

Dog, som en over skriver. Jeg er bare lei av å sjekke, og jeg har roet meg fordi jeg selv har lyst. Det blir feil dersom man endrer seg/roer seg for en jente.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...