AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei. Jeg har prøvd å bli gravid i ca et år, siden forrige spontant abort. Gikk på pergotime og Idag har jeg tatt to graviditet test rfsu merke og begge har svak rosa strek. Er jeg gravid? Anonymous poster hash: eeb54...83b Anonymous poster hash: eeb54...83b Anonymous poster hash: eeb54...83b
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Du vet jo at det er umulig å svare på om du er gravid Jeg har fått svak positiv test og fått menstruasjon etterpå som vanlig, mens andre ikke. Det eneste du kan gjøre er å vente noen dager til, å teste atter en gang for å se om de fortsatt viser positivt. Kjedelig svar, men sant. Anonymous poster hash: 6bedb...7d4
siebaeo Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Da skal jeg komme med et morsommere svar! Etter to positive tester er du sannsynligvis gravid. Det er veldig skjelden en, og i alle fall to tester er feil. Men det kan jo være en kjemisk graviditet også så klart.. Test igjen om et par dager! Håper det har klaffet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå