Kira-delta Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hvordan kan man style den slik at den ikke ser for "jeg har slengt på meg denne fordi jeg er på vei ned fra hotellet til stranda", og slik at den ikke blir for pyntete? Og hvilken modell bør jeg kjøpe? Jeg har ikke gått alt for mye med kjoler i hverdagen, så jeg føler meg litt noob når det kommer til det..
Karenina Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Henger meg på her, trenger også noen gode råd til bruk av maxikjole
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Ha på strømpebukse, ha cardigan jakke over? 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 jeg har nada peil på om det er kult eller ikke for resten av verden. men jeg liker å ha et belte som det på bilde. Anonymous poster hash: 087cf...405 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 - Hårbøyle eller en stor blomst i håret kan være fint om sommeren. - Bruk et belte som på bildet oppe. - Armband eller smykke som ser litt sommerslig ut, type gult/grønt/blått. - En veske som passer. - Dongerijakke utenpå. - Solbriller/hårband Anonymous poster hash: 70088...c6d 1
Gjest iGirl Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Jeg bruker mye maxikjole på sommeren.. gjerne sammen med en kort dongerijakke.. eller en bolero.. har sandaler til som oftest.. eller hvite tøysko - det ser veldig hverdagslig ut
Gjest Badabing Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Jeg liker godt maxikjoler både til hverdags og fest. Pynte opp: blazer, høye hæler, oppsatt hår Nedpyntet: olaskjorte, olajakke, cardigan, løst hår eller enkelt oppsatt, sandaler osv. Bruker gjerne også enkle smykker i naturmaterialer i motsetning til finere smykker når jeg skal pynte meg Pinterest og Polyvore er veldig kjekt om man trenger inspirasjon til hvordan man kan style forskjellige k k oler o.l
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 http://www.polyvore.com/cgi/search.sets?query=maxi+dresses Der finner du nok mange tips. Anonymous poster hash: 84039...6dd
Kira-delta Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2013 Tusen takk for mange fine svar skal ta meg en runde i butikkene i morgen og prøve å sette sammen noe. Har virkelig falt for disse kjolene altså, tror kanskje jeg skal prøve meg på et maxiskjørt også. Bare å legge ut flere bilder eller tips om noen føler for det, for jeg har bare iPhone uten wifi, så det tar utrolig lang tid å lete på bildesider og nettbutikker...
Gjest Lille-pus Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Noen få eksempler og priser her: Diane Von Furstenberg, pris: £341 /NOK 3050,- (transport, mva og tollavgift kommer i tillegg) Velvet, pris: £115 /NOK 1030,- (transport, mva og tollavgift kommer i tillegg) Doce & Gabbana, pris: £1780 /NOK 15915,- (transport, mva og tollavgift kommer i tillegg) Disse bare som noen få, små eksempler på kjoler som ikke er rene selskapskjoler, og i litt ulike priskategorier.
MissCoverdale Skrevet 12. juni 2013 #11 Skrevet 12. juni 2013 Noen få eksempler og priser her: Diane Von Furstenberg, pris: £341 /NOK 3050,- (transport, mva og tollavgift kommer i tillegg) Velvet, pris: £115 /NOK 1030,- (transport, mva og tollavgift kommer i tillegg) Doce & Gabbana, pris: £1780 /NOK 15915,- (transport, mva og tollavgift kommer i tillegg) Disse bare som noen få, små eksempler på kjoler som ikke er rene selskapskjoler, og i litt ulike priskategorier. Åhh den siste var bare til å dø for! Sukk.. 2
Kira-delta Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2013 Åhh den siste var bare til å dø for! Sukk.. Jeg er enig, den var fantastisk!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #18 Skrevet 12. juni 2013 Håper noen fikk noen tips nå! Anonymous poster hash: 9b7cb...3e5
Gjest Lille-pus Skrevet 12. juni 2013 #19 Skrevet 12. juni 2013 Åhh den siste var bare til å dø for! Sukk.. Jeg er enig, den var fantastisk! Helt enig med dere, damer. Det eneste som holde tilbake er at med mva, men uten tollavgift, er den allerede oppe i ca 20.300,- (tyve tusen tre hundre kroner). En helt og aldeles normal pris for en Dolce & Gabbana kjole, men det går en grense et sted... for de fleste av oss. 2
MissCoverdale Skrevet 12. juni 2013 #20 Skrevet 12. juni 2013 Helt enig med dere, damer. Det eneste som holde tilbake er at med mva, men uten tollavgift, er den allerede oppe i ca 20.300,- (tyve tusen tre hundre kroner). En helt og aldeles normal pris for en Dolce & Gabbana kjole, men det går en grense et sted... for de fleste av oss. Da får en kjøpe den i utlandet, late som det er en bunad, og drømmende forsvare det svimlende beløpet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå