AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Lurer bare på om jeg er urimelig eller om sambo er helt på tur.. I natt hadde vi våkenatt. Baby våknet klokken ett og holdt det gående til 4.. Når hun først sov var det hyppige oppvåkninger. Jeg er helt skutt og har sett frem til en lur når mannen kom hjem. Men neida. Han er for sliten etter jobb, så han orker ikke å se etter henne. Men klippe hekken kan han!!!! Jeg har vært en tur hos moren min idag, og da kunne jeg jo ikke være sliten! !!Anonymous poster hash: 6b5cb...0e5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Dumt sprsmål, du vet godt selv at samboeren din er en idiot her. Jeg har vekka mannen kl 05.30 et par ganger slik at jeg kunne sove frem til han gikk på jobb kl 07.30. Han la seg da med den lille våkne krabaten og stellte den om morgenen så jeg fikk sove. Her deler vi på byrdene selv om jeg tar mesteparten av nattevåket siden jeg er hjemme.Anonymous poster hash: dbc68...8eb
Harlekin Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Samboeren din er på tur. Dere bør snakke sammen dersom dette er trenden i forholdet deres. 1
Redbull Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 STAKKAR mannen min om han hadde klipt hekken istede for å avlaste meg!! 2
Gjest Elyssa Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Uffda.. Er det sånn generelt eller? Jeg mener vel egentlig at man burde slippe unna med litt av hvert når man er nybakte foreldre - man føler (og sier) mye man egentlig ikke burde. i hvert fall gjør jeg (vi ) det. Så vi prøver å gi hverandre litt rom for feil i hverdagen og tilgi masse. Når det er sagt er dette IKKE greit hvis det skjer ofte. Egentlig er det jo ikke greit hvis det skjer i det hele tatt... Her er i hvert fall mannen snill og tar lillemann om morgenen hvis vi har sovet dårlig.
Stinelin Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Å klippe hekken kan vente, søvn er viktigere enn det meste annet. Høres ut som mannen din tar for lett på dine behov. Ta en ordentlig prat med han. 1
helenaa Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 I likhet med de andre: Han burde gjort annerledes. Når det er sagt, kjenner jeg meg veldig igjen. Mannen min kunne gjort akkurat det samme. Etterhvert ble jeg lur, og spurte ham om hvordan han ønsket å ha det i sin permisjon... Da fikk jeg plutselig litt mer sympati.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå