AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg skulle ønske du så hvordan dette sårer meg. Jeg savner å sovne på brystet ditt med armen din rundt meg, jeg savner kyss fra deg hver kveld og hver morgen. Jeg savner alle gangene du sa du elsket meg. Jeg savner den gamle deg. Når du brydde deg om meg. Nærheten.. Vi gjør aldri noe lenger. Sex, kyss? Det skjer nesten aldri i vårt forhold. Jeg savner når jeg var din prioritet nummer 1. Din kjære, den du elsket og gjorde alt for å beholde. Nå? Nå føler jeg meg helt glemt.. Som du har lagt meg til side.. Det gjør vondt og jeg kjenner ofte tårene komme.. Jeg savner den mannen jeg forelsket meg i.. Den som gjorde meg godt. Han som elsket meg.. Jeg savner deg.. Anonymous poster hash: 7759a...4af
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Hva skjedde da? Hvor er han blitt av? Mistet ham følelsene? Anonymous poster hash: e5e03...020
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Jeg skulle likt å vite hva som hendte.. Plutselig ble ting sånn og jeg får aldri noe svar på hva som skjer. Hvorfor ting er slik nå.. Han bor enda med meg og omtaler oss som samboere. Men nå føles det som det er alt vi er, samboere. Venner.. Jeg elsker han, men jeg tror ikke lenger følelsene er gjensidige. Anonymous poster hash: 7759a...4af
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Spør ham, hva som skjer. Jeg har prøvd. Flere ganger.. Samme svaret får jeg hver gang. At han enda elsker meg og ingenting er forandret. At han er sliten og derfor gjør vi ikke stort, fordi han ikke orker.. Samtidig ser jeg selv at det er noe mer bak... Anonymous poster hash: 7759a...4af
miramis Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har prøvd. Flere ganger.. Samme svaret får jeg hver gang. At han enda elsker meg og ingenting er forandret. At han er sliten og derfor gjør vi ikke stort, fordi han ikke orker.. Samtidig ser jeg selv at det er noe mer bak...Anonymous poster hash: 7759a...4af Uff syntes synd på deg. Slik er kjæresten min i litt mindre grad, noen ganger så virker det som om han har mistet følelsene sine for meg, selv om han sier det er feil... Merker det går ut over meg når det i perioder er jeg som "holder i gang" forholdet. :/
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Uff syntes synd på deg. Slik er kjæresten min i litt mindre grad, noen ganger så virker det som om han har mistet følelsene sine for meg, selv om han sier det er feil... Merker det går ut over meg når det i perioder er jeg som "holder i gang" forholdet. :/ Det var trist å lese at du har det slik også.. Det gjør veldig vondt når man er den som må ''holde igang' forholdet. Man føler man er alene om at forholdet skal fungere og det er ingen fin følelse. Anonymous poster hash: 7759a...4af
miramis Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Det var trist å lese at du har det slik også.. Det gjør veldig vondt når man er den som må ''holde igang' forholdet. Man føler man er alene om at forholdet skal fungere og det er ingen fin følelse.Anonymous poster hash: 7759a...4af Det har heldigvis bedret seg litt nå, så kanskje det er lys i tunnelen for deg også! Med oss så hjalp det iallefall å ha litt avstand (ikke pause, men bare å ikke henge på hverandre hele tiden), selv om jeg måtte styre meg så jeg ikke sendte en sms hver gang jeg tenkte på han. Han sa i en periode aldri at han elsket meg, så jeg sa det ikke heller, men plutselig for en stund siden fikk jeg høre de etterlengtede ordene mens vi holdt på å sovne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå