AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Hei! Jeg har regnet ut at den største sjansen er å bli befruktet er på ferien jeg skal hoppe i fallskjerm. Skal bare ta en gang fallskjermhopping + more seg i fornøyelsesparken (Universalstudios). Det tar 2 uker før man blir befruktet ? Kan fallskjermhopping + karuseller påvirke svømmingsevner på sædcellene for å nå den sexy eggen? Kan de cellene bli skadet/redusere? Solstråle Anonymous poster hash: 22321...bf5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Jeg hadde heller utsatt den aktive prøvingen til neste måned, ellers ender man opp med å avlyse alt av planer Når det er sagt var jeg ganske kvalm og uggen når jeg var blitt gravid(selv om jeg ikke har vært det etterpå forventet mens som aldri kom) - så det kan være en sjanse for at du ikke orker tanken på karusell eller fallskjerm akkurat de dagene man befruktes. Så: jeg hadde utsatt aktiv prøving til den ferien din er over - og skjer det uansett så skjer det. Anonymous poster hash: 38492...2b0
Stinelin Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Den sexy eggen Jeg ville ha levd som vanlig uavhengig av prøving (bortsett fra røyk og alkohol selvsagt), og også hoppet i fallskjerm. Veldig greit å ha gjort unna slik, for mange utsetter seg ikke for farer igjen når de først har fått barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå