Gå til innhold

Ta fallskjermhopping på den tiden man planlegger å bli gravid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har regnet ut at den største sjansen er å bli befruktet er på ferien jeg skal hoppe i fallskjerm. Skal bare ta en gang fallskjermhopping + more seg i fornøyelsesparken (Universalstudios).

Det tar 2 uker før man blir befruktet ?

Kan fallskjermhopping + karuseller påvirke svømmingsevner på sædcellene for å nå den sexy eggen? Kan de cellene bli skadet/redusere?

Solstråle

Anonymous poster hash: 22321...bf5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller utsatt den aktive prøvingen til neste måned, ellers ender man opp med å avlyse alt av planer :)

Når det er sagt var jeg ganske kvalm og uggen når jeg var blitt gravid(selv om jeg ikke har vært det etterpå forventet mens som aldri kom) - så det kan være en sjanse for at du ikke orker tanken på karusell eller fallskjerm akkurat de dagene man befruktes.

Så: jeg hadde utsatt aktiv prøving til den ferien din er over - og skjer det uansett så skjer det.

Anonymous poster hash: 38492...2b0
Skrevet

Den sexy eggen :fnise:

Jeg ville ha levd som vanlig uavhengig av prøving (bortsett fra røyk og alkohol selvsagt), og også hoppet i fallskjerm. Veldig greit å ha gjort unna slik, for mange utsetter seg ikke for farer igjen når de først har fått barn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...