Gå til innhold

Godteriavhengig. Hvordan stoppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en slank, ung kvinne med ellers ren hud. Får små kviser av godteri og blir kvalm og dårlig, men klarer ikke stoppe å handle inn lakris..

Noen av dere som er avhengig av sukker/godteri? Noen som vet hvordan man kan stoppe helt?? Uff, blir så frustrert.

Anonymous poster hash: f88dc...62b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lavkarbo! Kutt ut sukker, kornprodukter og alt annet som påvirker blodsukkeret. Kjør skikkelig strikt i en måneds tid (pass på å få i deg nok mat, spesielt nok fett, selvsagt). Da skal du nok se at suget forsvinner. :)

Anonymous poster hash: 0a7da...36f
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Ved å la vere å kjøpe det, og å ha det i hus...

AnonymBruker
Skrevet

Det som funket for meg var å slutte og kjøpe og å få i meg multivitamin med sink daglig

Anonymous poster hash: c91bb...175

Skrevet

Jeg har vært snope-brus-chips-is-og alt annet som er godt-fri i over en måned nå og det er fremdeles like jævlig.

Jeg lurer faktisk på om det ,er bedre å ha en sjokolade i uken enn ingenting, for jeg har et konstant sug, selv om jeg spiser en del frukt for å fylle opp med litt naturlig sukker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært snope-brus-chips-is-og alt annet som er godt-fri i over en måned nå og det er fremdeles like jævlig.

Jeg lurer faktisk på om det ,er bedre å ha en sjokolade i uken enn ingenting, for jeg har et konstant sug, selv om jeg spiser en del frukt for å fylle opp med litt naturlig sukker.

Om du fremdeles spiser frukt (og kanskje andre karbohydratrike matvarer), må du nok regne med å alltid være fysen på slikt. Du får jo aldri stabilt blodsukker.

AnonymBruker
Skrevet

Lavkarbo! Kutt ut sukker, kornprodukter og alt annet som påvirker blodsukkeret. Kjør skikkelig strikt i en måneds tid (pass på å få i deg nok mat, spesielt nok fett, selvsagt). Da skal du nok se at suget forsvinner. :)

TS her, og takk for svar. Kan bli vanskelig, men skal prøve. Har prøvd en gang før, men tror du jammen ikke suget kom... haha! Er kanskje vanskeligere for noen. Men jeg må prøve! :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Kjenner meg igjen der...!

Skrevet

Om du fremdeles spiser frukt (og kanskje andre karbohydratrike matvarer), må du nok regne med å alltid være fysen på slikt. Du får jo aldri stabilt blodsukker.

Da får det være slik. Kommer aldri til å slå meg på trenden med ingen frukt for at sukker er fy. Tenk å leve en sommer uten jordbær, nektariner og moreller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...