Gjest Pappa25 Skrevet 11. april 2004 #1 Skrevet 11. april 2004 Jeg har vært i sammen med en fantastisk jente nå i 5 år. Inntil nylig.... da gjorde hun det slutt. Vi har en gutt sammen. Problemet er at hun nå har fått følelser for en annen mann, men som hun sier; hun vil ikke bli isammen med denne herren, hun vil bare finne ut hva hun egentlig vil...!?!? Hun sier også at det godt kan være vi kan bli sammen igjen.... Regner med man må være jente for å forstå det... Så nå er altså forholdet våres over og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... Hun er mitt liv og jeg elsker henne overalt på denne jord. Det er når man er i ferd med å miste det man elsker, man innser hvor masse en elsker det... Alt virker nå så håpløst...
punkyB Skrevet 11. april 2004 #2 Skrevet 11. april 2004 Du må jo kjempe for å vinne henne tilbake. Det er jo kanskje en grunn til at hun ønsker seg ut av / ha en pause i deres forhold. Finn ut av det og gjør det du kan for å rette på det evnt. Evnt. så må du akseptere at hennes følelser for deg er borte.
Emy Skrevet 11. april 2004 #3 Skrevet 11. april 2004 Er hun veldig ung ? Ble dere foreldre tidlig da ? Kan ligge noe der... Skjønner du har det leit nå iallefall :-(
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #4 Skrevet 11. april 2004 jeg synnes du skal gi blaffen i henne
Gjest gloria Skrevet 11. april 2004 #5 Skrevet 11. april 2004 Synes det er tåpelig at du skal måtte sitte og vente på at hun finner ut hva hun vil.
Gjest Phair Skrevet 12. april 2004 #6 Skrevet 12. april 2004 Jeg synes du kan vente på henne, men ikke la hun skjønne det. Sett en strek over forholdet og la hun få tid til å finne ut av ting, alle mennesker har behov for en status rapport i livet sitt. Men la hun komme til deg for å spørre om du vil ha hun tilbake hvis det er deg hun velger i livet sitt. Hvis dere er nogulunde jevnaldre så er dette en usikker tid for mange, kanskje det bare er de siste "krampetrekninger" før hun faller til ro?
Hillary- Skrevet 12. april 2004 #7 Skrevet 12. april 2004 Jeg skjønner ikke folk som påstår at de må være utro for å finne ut av hva de vil. Ja, det virker umodent, uansett alder... Og hun har altså et barn med deg. Jeg føler med deg. Gi henne gjerne henne sjanse hvsi du orker, men krev full kommunikasjon.
Gjest Phair Skrevet 12. april 2004 #8 Skrevet 12. april 2004 Jeg skjønner ikke folk som påstår at de må være utro for å finne ut av hva de vil. Ja, det virker umodent, uansett alder... Og hun har altså et barn med deg. Jeg føler med deg. Gi henne gjerne henne sjanse hvsi du orker, men krev full kommunikasjon. Etter hva han skriver han hun jo ikke vært utro.
Hillary- Skrevet 12. april 2004 #9 Skrevet 12. april 2004 Etter hva han skriver han hun jo ikke vært utro. Ooops, nei... beklager.
superkvinnen Skrevet 12. april 2004 #10 Skrevet 12. april 2004 Skjønner at du har det veldig vanskelig for tiden, og det er absolutt ikke noe "drømmesituasjon." Spør du meg så virker din tidligere kjæreste veldig lite stabil, hun kan jo ikke flakse hit og dit for å prøve og finne ut av ting, for så og nærmest si at; "bare jeg har prøvd ut litt andre, så kan jeg godt bli sammen med deg igjen, bare vent på meg du!" Det blir altfor dumt, og du fortjener sikkert noe bedre! Prøv og kom deg videre i livet uten henne! Lykke til!
Gjest gjest 2 Skrevet 13. april 2004 #11 Skrevet 13. april 2004 Jeg synes det er en ond kvinne du har der som du bør komme deg over så fort som f... Å la deg sitte på vent, mens hun er ute og "prøver" en annen er direkte ondsinnet av henne. Og ikke utro er nok noe hun sier for å kunne holde begge muligheter åpne...med stor sannsynlighet så har hun nok vært utro. Hvor sikker kan du være på at hun ikke vil gjøre noe slikt senere...?
Gjest Madam Felle Skrevet 13. april 2004 #12 Skrevet 13. april 2004 La henne få fred en stund til å tenke. Trekk deg helt unna, selv om det sikkert er vanskelig, men det kan du faktisk vinne på i lengden. For det kan hende hun finner fortere ut om hun savner deg også. La henne ikke få føle at hun kan få deg tilbake når hun måtte ønske det, for da vil hun bare bruke lengre tid på å finne ut tingene. La henne får en mulighet til å savne deg, og derfor bør du trekke deg unne. Jeg vet det sikkert er det siste du har lyst til, men jeg tror det kan være det lureste du gjør.
snexi Skrevet 15. april 2004 #13 Skrevet 15. april 2004 Får vel pepper nå for det jeg skriver, men prøver likevel. Da jeg nettopp var komt sammen med han som i dag er min mann, gjorde han det slutt etter 2 år (hadde ingen barn da) Til å begynne med hadde jeg sånn kjærlighetsorg at jeg kun eksisterte. Maste fælt på han i den tiden( Han fikk omtrent ikke fred til å begynne med) Men så endret jeg taktikk. Begynte å pleie meg selv, nye klær, gikk til frisør. Var mye sammen med venner både på byen og ellers( begge kjønn) Ble mye gladere etterhvert, smilte oftere. Og gav ikke inntrykk av at jeg ventet på han.(trodde egentlig jeg var ferdig med han) Men alt dette hadde han vistnok registrert, så etter 3 mnd foreslo han at vi kunne prøve igjen gav jeg det en sjangse som jeg ikke har angret på i dag. Så mitt råd er; ikke mas på henne MEN la henne heller ikke tro du sitter å venter og aksepterer alt hun gjør. Lykke til. :trøste:
lille mor Skrevet 16. april 2004 #14 Skrevet 16. april 2004 Kanskje du har latt følelsene hennes slokne? Kanskje hun ikke føler seg verdsatt? Savner du henne, eller en partner? Bare noen tanker! Sender deg en klem for jeg vet at det gjør vondt å bli forlatt.
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2004 #15 Skrevet 16. april 2004 Regner med man må være jente for å forstå det... Eg forstår det ikkje og støttar deg fullt og heilt i dette. Men har det nokon gong slått deg at jenta ikkje har det så bra i forholdet? Kanskje ho saknar det lille ekstra som skal til for å piffe opp kvardagen? Sidan dåke har ein sønn er det kanskje verdt eit nytt forsøk. Men blir du ulukkeleg over det og det skapar problemar ovanfor dåkas sønn, ja då bør dåke kanskje vurdere å gå frå kvarandre kanskje. Husk barna ser slike ting meir enn voksne anar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå