Gå til innhold

Når kjenner dere mest bevegelser? dere som ikke er kjempe langt på vei

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beveger barnet i magen din seg mer i enkelte posisjoner som du har? Dere som er "kort" på vei, altså nettopp begynt å merke bevegelser daglig. Beveger barnet seg mest når dere ligger, står, sitter, eller annet? Eller er det bare tilfeldig når dere kjenner noe? Jeg syns at jeg kjenner mest bevegelser når jeg ligger på siden eller sitter og spesielt når jeg sitter litt fremoverbøyd, er i uke 22. Kanskje det er tilfeldig bare :)

Anonymous poster hash: e2ef6...abc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner mest når jeg sitter fremoverlent :)

Er masse aktivitet når jeg er på jobb - og mindre hjemme, ganske logisk tror jeg siden jeg sitter forran pcen på jobb, og sitter mer avslappa hjemme...

Nå er jeg i uke 24, så nå kjenner jeg en god del hjemme og da, men i starten var det definitivt mest fremoverlent :)

AnonymBruker
Skrevet

Tilfeldig, og ikke noe mønster. Ofte fremoverlent, eller ved kontorpulten da...

Eventuelt på siden om kveldene på sofaen etter klokka 21.00

Anonymous poster hash: d0b81...0a6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det mest hjemme, når jeg er avslappet. Kanskje ungen er mer rolig når jeg er aktiv, dessuten så kjenner jeg ikke bevegelsene veldig kraftig ennå (morkaka fremme). Også kjenner jeg som regel mest på kveldstid, men har kjent mye nå i formiddag :)

I stad kjørte jeg bil t/r ca en mil og kjente begge veier masse aktivitet! Første gang jeg har opplevd det når jeg har sittet i en bil :laugh:

TS

Skrevet

Jeg kjente først i uke 17+2dager (superglad over å kjenne så tidlig) er i uke 18 nå så syntes fortsatt det er superstas for hvert spark. Jeg kjenner kun på morgenen, kvelden eller om jeg er våken på natten. Kun når jeg ligger helt stille i sengen og ikke har konsentrasjon på tv eller holder på med noe. :-) føler meg så heldig som kjenner så tidlig! Men kjenner ikke hver dag enda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente første gang bevegelse i uke 16, men det tok flere dager til neste gang. Siden ca 19+5/6 så har jeg kjent aktivitet daglig men ennå ikke sterkt, men jeg vet at det er babyen :)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...