Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere!

Dette er første gang jeg er her, første gang jeg spør om råd på et forum, men nå føler jeg at jeg trenger det. Så jeg håper at dere vil være så snille og svare meg med deres råd.

Vi er en familie på 4, som har vært på utkikk etter hus, noe som er vårt eget. Som dere sikkert vet, så er enebolig for tiden dyrt, det blir bare dyrere og dyrere.

I dag bor vi i en leilighet som begynner å bli litt trang, føler vi. Så vi har vært og sett på drømmehus, noe som vi har råd til.

Så...vi har funnet et hus som vi ved første øyekast ble forelsket i. De har enda ikke begynt å bygge det, men starter snart og håper å bli ferdig til jul eventuelt Januar.

Har vært å sett på tomt, og dette huset vil ligge nesten på toppen, utsikten blir vakker. Vet det bare er et tomt, men det tok nesten pusten fra meg. Området er rolig og barnevennlig, og det blir ikke flere bolig å bygge.

Det som står i annonsen er ikke endelig pris, så vi ga bud litt under prisen og fikk avslag. Senest i går ga vi nytt bud som var 3,6 og fikk den innfridd i morges.

Så vi ble veldig glade og jeg vet ikke, det er vårt første hus. :)

Jeg vet ikke om det er lov å legge ved annonse her, men jeg tenker at hvordan skal jeg ellers få deres tips. Så jeg prøver å legge ved, så får dere komme med deres kommentarer. Dette er på ingen måte reklame, som sagt jeg er ny her, så prøver bare å få tips.

http://www.finn.no/finn/realestate/newbuildings/object?finnkode=41682671&sort=1&page=2&areaId=20057

Anonymous poster hash: 869e6...418
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du trenger råd om?

Anonymous poster hash: d861a...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...