AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #21 Skrevet 12. juni 2013 Jeg er langt ifra hisset opp. Jeg bare spør hvorfor du sensurerer teksten, og det burde du best kunne svare på. TS har svart på det med: "Poenget var vel ikke hvor ofte du traff på kjipe jenter - men at de gangene du har gjort det, så er det de "pene"." Anonymous poster hash: 2088f...450
Gjest Morteno Skrevet 12. juni 2013 #22 Skrevet 12. juni 2013 Kjæresten min er superpen og hun er også en supersnill person. Synes jeg, da.
Steinar40 Skrevet 12. juni 2013 #23 Skrevet 12. juni 2013 Pene (attraktive) jenter/kvinner får som regel mange valgmuligheter i livet, og dette tåler ikke alle like bra. De blir dermed bortskjemte og kravstore. Dessuten medfører mange valgmuligheter mange avvisninger; noe som sjelden blir positivt oppfattet av de som blir valgt bort. Trukke det egentlig er så veldig mye mer hokus-pokus enn det 1
Gjest Reza08 Skrevet 13. juni 2013 #24 Skrevet 13. juni 2013 Pene (attraktive) jenter/kvinner får som regel mange valgmuligheter i livet, og dette tåler ikke alle like bra. De blir dermed bortskjemte og kravstore. Dessuten medfører mange valgmuligheter mange avvisninger; noe som sjelden blir positivt oppfattet av de som blir valgt bort. Trukke det egentlig er så veldig mye mer hokus-pokus enn det Godt sagt, Steinar40.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå