AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg vet ikke helt hva jeg gjør for at det blir sånn, men sånn alle gutter snakker med meg om sine kjærlighetslproblemer. Da er det snakk om gutter jeg kjenner fra før, nettopp møtt eller gutter jeg er interessert i... Det er ikke så kjekt å høre at gutten du liker bretter ut om hvem han andre han vil ha og liker. Jeg godtar selvfølgelig at de ikke er interessert, men hva er det jeg gjør for at gutter snakker om dette med meg. Gutter kan også gjøre det etter vi har flørtet og kysset... Hjelp meg, dette er så kjedeligAnonymous poster hash: e1844...e32
Gjest GirlonGirl Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 De føler vel rett og slett at de kan stole på deg, jeg kan tenke meg at du ikke gir noe særlig signaler til dem om at du er interessert, og derfor fastslår de at du ikke er det og velger å se på deg som en venn? Men når du sier at de snakker om sine kjærlighetsproblemer så har de jo et øye for ei annen da Kanskje du skal finne noen single gutter på leter'n i stedet? 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 GirlonGirl er inne på noe. Spørs om det er lett å få tillit til deg. Men hvis du liker noen, så må du la de få vite det også. Ellers går du jo i vennefella med de ;-) 1
Gjest GirlonGirl Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 GirlonGirl er inne på noe. Spørs om det er lett å få tillit til deg. Men hvis du liker noen, så må du la de få vite det også. Ellers går du jo i vennefella med de ;-) The ultimate friendzone...
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Tror de ser på deg som en såpass liten trussel at de tør å velte ut med gørret sitt. Ikke aksepter dette, TS. Spør dem hvorfor de velter sine personlige problemer på deg, og at de får skaffe seg en psykolog hvis de har så masse bagasje. Mange idioter her inne mener at du skal være glad og takknemlig for at folk faktisk åpner seg for deg. Det er selvfølgelig totalt bullshit. Hvis du ikke har lyst til å høre på dem, så har disse vemmelige mannfolkene ingenting de skulle sagt.
Gjest GirlonGirl Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Tror de ser på deg som en såpass liten trussel at de tør å velte ut med gørret sitt. Ikke aksepter dette, TS. Spør dem hvorfor de velter sine personlige problemer på deg, og at de får skaffe seg en psykolog hvis de har så masse bagasje. Mange idioter her inne mener at du skal være glad og takknemlig for at folk faktisk åpner seg for deg. Det er selvfølgelig totalt bullshit. Hvis du ikke har lyst til å høre på dem, så har disse vemmelige mannfolkene ingenting de skulle sagt. Det finnes jo grenser da, selvfølgelig... Nå har ikke TS sagt at de forteller om sine innerste hemmeligheter heller, er jo stor sannsynlighet for at de bare ser på henne som en god venn og føler at de kan stole såpass mye på henne at de velger å snakke med henne om slikt. Og siden dette er ikke noe hun kun har opplevd en gang - men flere ganger vil jeg tro at TS gir god respons og medfølelse til disse gutta, noe som gjør at prosessen gjentas. TS, hvis du misliker denne situasjonen er det bare å gå fra det, evt. si at du ikke liker å snakke om slikt. Det må de respektere. Er det en gutt du liker ekstra godt er det viktig at du viser det tydelig, som Svampebob1 sier 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå