Gå til innhold

Spillanbefalinger, xbox 360.

Anbefalte innlegg

Gjest C4r1n3
Skrevet (endret)

Vel, jeg er syk og sitter mye hjemme uten noe gøy å finne på, så jeg tenkte det var på tide å begynne å bruke xboxen flittig igjen. Men, jeg trenger noen nye spill. Jeg foretrekker eventyr, RPG og skytespill - liker ikke skumle spill ala Resident Evil f.eks.

Dishonored, Mass Effect, Dragon Age, Oblivion, Skyrim, Red Dead Redemption, Modern Warfare, osv er spill jeg liker.

Edit: vil legge til at jeg har en relativt stor spillsamling (mellom 50 og 100 et sted) med litt av hvert, så regner med at noen av de som blir nevnt allerede befinner seg i samlingen min.

Så, tips noen?

Endret av C4r1n3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar du mener spill som du kan laste ned ifra XBL?

Hva med Trials Evolution, er utrolig mange gøye brett man kan laste ned til det spillet.

Skrevet

Metro 2033 og Metro Last Light. Det er rene skytespill, men med veldig rike miljøbeskrivelser. Ikke spesielt skummelt, men noen ganger blir det temmelig intenst. Men det vil man jo ha i et skytespill, eller hva?

Gjest C4r1n3
Skrevet

Jeg antar du mener spill som du kan laste ned ifra XBL?

Hva med Trials Evolution, er utrolig mange gøye brett man kan laste ned til det spillet.

Ikke nødvendigvis, jeg foretrekker helst å kjøpe spill og legge til i samlingen min på stuen :) Det er ikke slik at jeg må ha spillene nå-med-en-gang, men vil gjerne få tips til hva som bør slenges i handlekurven neste gang jeg nettshopper :)

Metro 2033 og Metro Last Light. Det er rene skytespill, men med veldig rike miljøbeskrivelser. Ikke spesielt skummelt, men noen ganger blir det temmelig intenst. Men det vil man jo ha i et skytespill, eller hva?

Førstnevnte har jeg faktisk, det var helt okei, men ramlet av lasset etter en stund, litt småskummelt var det også (og jeg er pyyyyysete!!).

Skrevet (endret)

Alle Assassins Creed er bra. Også de tre Bioshock-spillene. Holder på med Bioshock Infinite nå, magisk :)

Eldre spill som Enslaved, Castlevania, Two Worlds (begge), Arcania Gothic4 og Dantes Inferno, meget underholdende!

Jeg har spilt nærmere 300 xbox360-spill de siste årene, så jeg kunne egentlig ha laget en laaaang liste...

Kult med hunnkjønn som spiller, er det selv :)

Endret av MyElixir
Gjest C4r1n3
Skrevet

Alle Assassins Creed er bra. Også de tre Bioshock-spillene. Holder på med Bioshock Infinite nå, magisk :)

Eldre spill som Enslaved, Castlevania, Two Worlds (begge), Arcania Gothic4 og Dantes Inferno, meget underholdende!

Jeg har spilt nærmere 300 xbox360-spill de siste årene, så jeg kunne egentlig ha laget en laaaang liste...

Kult med hunnkjønn som spiller, er det selv :)

Assassins Creed har jeg de to første av, samt de to første Bioshock. Enslaved, Castlevania, begge Two Worlds, Arcania Gothic 4 og Dantes Inferno står alle i spillhylla mi fra før :) Men takk for tips :)

Skrevet

Gears of War-spillene. Det er 3 stykker av dem nå, og det er skikkelig kule skytespill! My action, også kan man spille 2-player på splitscreen eller over nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...