Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 vi har vært fra og til i tre år. I går fikk jeg mld at det var slutt. At han bare hadde brukt meg og jug masse. Det er så feigt og usselt.Jeg føler meg helt tom. Nå må jeg komme meg videre. Hvordan har dere taklet brudd? Jeg har slettet han fra facebook, og blokkert så han ikke får sendt meg mld på tlf.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Det tok han tre år for å vise hva slags idiot han er? Min siste gjorde det også slutt, via meldinger på Facebook... Eller, han trodde ihvertfall at han gjorde det, for meg hadde han driti seg ut så mye at jeg ikk gadd mer... Men utrolig umodent og dårlig gjort av han å gjøre det slutt på den måten der. Men, det sier mest om han. Umodent. Anonymous poster hash: 2198b...de5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 For en drittsekk!! Vet forøvrig hvordan du har det, ble dumpet sist helg. Sender deg en medfølende klemAnonymous poster hash: de72a...391
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Ja , det er veldig umodent! Vet at jeg fortjener noen bedre enn han. Men det er vanskelig når jeg tenker på alt som var bra med han og oss. Han var her dagen og natta før, og da var alt bra. God skuspiller , det skal han ha . Hvordan reagerte du når han skrev til deg?
Mr.Omg Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Gjør ting som får deg til å tenke på andre ting. Gå turer, hør på musikk, se komedier, treff venner og andre folk 2
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 For en drittsekk!! Vet forøvrig hvordan du har det, ble dumpet sist helg. Sender deg en medfølende klemAnonymous poster hash: de72a...391 Ja , det er veldig umodent! Vet at jeg fortjener noen bedre enn han. Men det er vanskelig når jeg tenker på alt som var bra med han og oss. Han var her dagen og natta før, og da var alt bra. God skuspiller , det skal han ha . Hvordan reagerte du når han skrev til deg? For en drittsekk!! Vet forøvrig hvordan du har det, ble dumpet sist helg. Sender deg en medfølende klemAnonymous poster hash: de72a...391 Takk skal du ha
Gjest anonym Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Ja , det er veldig umodent! Vet at jeg fortjener noen bedre enn han. Men det er vanskelig når jeg tenker på alt som var bra med han og oss. Han var her dagen og natta før, og da var alt bra. God skuspiller , det skal han ha . Hvordan reagerte du når han skrev til deg? Tror du han ser noen andre? Du skriver jo som om det var mest fysisk mellom dere? Kan han ha blitt forelsket?
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Gjør ting som får deg til å tenke på andre ting. Gå turer, hør på musikk, se komedier, treff venner og andre folk Ja jeg må prøvepå det. Er vanskelig å gjøre alt, det er så mye som minner meg om han. Musikk, steder vi har vært osv. Men jeg SKAL klare det
Gjest anonym Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 vi har vært fra og til i tre år. I går fikk jeg mld at det var slutt. At han bare hadde brukt meg og jug masse. Det er så feigt og usselt.Jeg føler meg helt tom. Nå må jeg komme meg videre. Hvordan har dere taklet brudd? Jeg har slettet han fra facebook, og blokkert så han ikke får sendt meg mld på tlf. Hvis dere har vært til og fra, hva mener du med det? At dere har sett andre og , eller var dere ekslusive? Evt hvis dere har gjort det slutt mange ganger før, at det ikke er endelig?
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #10 Skrevet 11. juni 2013 Tror du han ser noen andre? Du skriver jo som om det var mest fysisk mellom dere? Kan han ha blitt forelsket? Han skrev at det ikke var noen andre. Et trur jeg egentlig ikke heller. MEn hvis han har det, så er det jo ikke noe jeg får gjort noe med
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #11 Skrevet 11. juni 2013 Jeg ble såra, samtidig som at jeg var glad for at det var han, og ikke jeg som var problemet i forholdet... Han var syk, og jeg fikk bare bekreftet mer og mer jo mer vi ble bedre kjent, hvor syk han faktisk var. Hn hadde stor glede av å såre, lånte penger i hytt og pine, også sv meg, den stadige nedrakkingen gjorde meg i konstant nedtrykt humør, og jeg skjønte at det er så feil å være sammen med han.Idag er jeg glad for å være kvitt han. Ikke var han pen, engang. Skikkelig Harry utseende med langt, skittent hår, med begynnende måne på toppen. Tynn og null muskler fordi han var så lat. Usunn i kostholdet, og destruktive holdninger. Dårlig i senga var han og. Nei, glad jeg var blind bare en kort stund. Verste var iallfall umodenheten hans. Aldri møtt mer barnslig vesen. Idag ler jeg bare av han. Han er dessverre et barn i en over tretti år gammel, usunn kropp. Trøst eg med at du ikke har mistet en mann. En Mann, gjør det ikke slutt via meldinger. Han kan vel klassifiseres som en guttefjott. Anonymous poster hash: 2198b...de5 1
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #12 Skrevet 11. juni 2013 Hvis dere har vært til og fra, hva mener du med det? At dere har sett andre og , eller var dere ekslusive? Evt hvis dere har gjort det slutt mange ganger før, at det ikke er endelig? Det første året når vi var sammen, villle han ha en periode uten forpliktelser . Dum av forelskelse så sa jeg meg villig til det. Alt for å holde på han. Alt for å ikke "skuffe" han. Ser jo selv hvor dumt det er. av meg.
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #13 Skrevet 11. juni 2013 Jeg ble såra, samtidig som at jeg var glad for at det var han, og ikke jeg som var problemet i forholdet... Han var syk, og jeg fikk bare bekreftet mer og mer jo mer vi ble bedre kjent, hvor syk han faktisk var. Hn hadde stor glede av å såre, lånte penger i hytt og pine, også sv meg, den stadige nedrakkingen gjorde meg i konstant nedtrykt humør, og jeg skjønte at det er så feil å være sammen med han.Idag er jeg glad for å være kvitt han. Ikke var han pen, engang. Skikkelig Harry utseende med langt, skittent hår, med begynnende måne på toppen. Tynn og null muskler fordi han var så lat. Usunn i kostholdet, og destruktive holdninger. Dårlig i senga var han og. Nei, glad jeg var blind bare en kort stund. Verste var iallfall umodenheten hans. Aldri møtt mer barnslig vesen. Idag ler jeg bare av han. Han er dessverre et barn i en over tretti år gammel, usunn kropp. Trøst eg med at du ikke har mistet en mann. En Mann, gjør det ikke slutt via meldinger. Han kan vel klassifiseres som en guttefjott.Anonymous poster hash: 2198b...de5 Så bra at du ser at han ikke var deg verdig, og at han er en guttefjptt, måtte le litt nå. Jeg ser er fult klar over at han jeg hadde også var syk . Han hade ingen feil, mens han var veldig flink til å påpeke mine. selv om han har gjort enn masse dritt, Takk for svar
Gjest Seajewel Skrevet 11. juni 2013 #14 Skrevet 11. juni 2013 Det første året når vi var sammen, villle han ha en periode uten forpliktelser . Dum av forelskelse så sa jeg meg villig til det. Alt for å holde på han. Alt for å ikke "skuffe" han. Ser jo selv hvor dumt det er. av meg. Du gjorde alt for å ikke skuffe han, mens han skuffa deg... Ingen gentleman det der. Man kan ikke putte kjærester i en skuff, og ta den frem ved behov... Neste gang håper jeg at du finner en mann, og ikke en guttevalp. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #15 Skrevet 11. juni 2013 Så bra at du ser at han ikke var deg verdig, og at han er en guttefjptt, måtte le litt nå. Jeg ser er fult klar over at han jeg hadde også var syk . Han hade ingen feil, mens han var veldig flink til å påpeke mine. selv om han har gjort enn masse dritt, Takk for svar Min var likedan. Jeg hadde alltid feil. Og var full av feil og mangler. Alle krangler var alltid min feil. Noen ganger sa jeg ifra om at sånt faktisk er sårende. Da ble han sur, og sa at såpass måtte jeg tåle! Null empati, ikke evne til å si unnskyld, og total stillhet om jeg sa noe som han ikke var interessert i å prate om, f eks om sydenturer. Han hata varmen, ville jo helst sitte der i sin sorte lille hule og spille super mario og liknende barnslige spill... Anonymous poster hash: 2198b...de5
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #16 Skrevet 11. juni 2013 Du gjorde alt for å ikke skuffe han, mens han skuffa deg... Ingen gentleman det der. Man kan ikke putte kjærester i en skuff, og ta den frem ved behov... Neste gang håper jeg at du finner en mann, og ikke en guttevalp. DEt håper jeg også!
Gjest Seajewel Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 (endret) DEt håper jeg også! Du gjør nok det også, skal du se jeg vil tro at de fleste menn er godt oppdratt av sine mødre, og utviklet seg normalt og i riktig retning, og blitt til menn og ikke barnslige småtasser. Endret 11. juni 2013 av Seajewel
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Min var likedan. Jeg hadde alltid feil. Og var full av feil og mangler. Alle krangler var alltid min feil. Noen ganger sa jeg ifra om at sånt faktisk er sårende. Da ble han sur, og sa at såpass måtte jeg tåle! Null empati, ikke evne til å si unnskyld, og total stillhet om jeg sa noe som han ikke var interessert i å prate om, f eks om sydenturer. Han hata varmen, ville jo helst sitte der i sin sorte lille hule og spille super mario og liknende barnslige spill...Anonymous poster hash: 2198b...de5 SAmme her. Det var jo bare mine feil. Han tråkket bare på meg. Flere ganger. Det er aldri noen som har fått meg til å føle meg så dårlig som han. Enda har jeg brukt tre av årene mine på han. Nå håper jeg at jeg er sterk nok til å holde meg unna han, det kommer til å bli vanskelig. Vi har mange felles venner. Jeg lurer på hva han sier om meg til de. Han har jo ingen feil.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #19 Skrevet 11. juni 2013 SAmme her. Det var jo bare mine feil. Han tråkket bare på meg. Flere ganger. Det er aldri noen som har fått meg til å føle meg så dårlig som han. Enda har jeg brukt tre av årene mine på han. Nå håper jeg at jeg er sterk nok til å holde meg unna han, det kommer til å bli vanskelig. Vi har mange felles venner. Jeg lurer på hva han sier om meg til de. Han har jo ingen feil. Regner med at de vennene gjennomskuer han og hans oppførsel. Ingen er perfekte, ingen er feilfrie, alle er vi mennesker. Om han snakker dårlig om andre, setter det bare han selv i dårlig lys. I hans øyne er han vel perfekt, men kanskje har han så dårlig selvtillit at han må bryte andre ned for å føle seg bedre selv. En parasitt som suger energien ut av de rundt seg. Anonymous poster hash: 2198b...de5
Gjest tacosaus Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Du gjør nok det også, skal du se jeg vil tro at de fleste menn er godt oppdratt av sine mødre, og utviklet seg normalt og i riktig retning, og blitt til menn og ikke barnslige småtasser. Joa. Håper det jeg også. Moren hans er veldig ålraight. Men hun har også sagt at han er feig.. Jeg vet at det er "farlig" og feil og sette diagnoser på andre, men jeg kjenner igjen mye av han på denne her (http://no.wikipedia.org/wiki/Dyssosial_personlighetsforstyrrelse). Jeg har spurt flere ganger om vi kan gå til en samtale hos psykolog, men det var han ikke med på. SKulle jo sett da at vi ikke hade sjans i havet til å fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå