Gjest pia Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Det har seg sånn at for 8 år siden ble jeg og eksen (far til mine barn) sammen. Fra dag en skjønte jeg at jeg betydde ALT for han og han har bestandig vist sin store kjærlighet til meg. for et par år siden begynte han hver gang vi kranglet og skrive med en venninne på facebook. Noe jeg tilslutt oppdaget. var en veldig flørtete tone mellom de og det virket som han var mer interessert en henne. Etter en stygg krangel blir det "slutt" mellom oss og han drar fra meg og barna. Får høre etter noen uker han er begynt sammen med denne damen og jeg går i sjokk! Noen måner senere kommer han hjem å forteller det var det dummeste han noen gang kunne gjort og gråt mens han fortalte hvor mye han savnet meg og barna. men jeg sa jeg aldri ble til og ta han tilbake og var skuffet over alt han påførte meg og barna med og hoppe rett på en ny dame. Nå flere måner etter dette hører jeg enda venninner kommer å forteller at de er sammen ute på byen. hvorfor? hun var jo den største taperen han noen gang hadde møtt? han må jo forstå at jeg vil jo aldri kunne ta han tilbake om han skal vise seg sammen med henne. sa klart ifra til han at det ble aldri oss igjen, men det mente jeg ikke. jeg ville vel bare at han virkelig skulle jobbe for det. kan han bruke henne som en trøst? han NEKTER for alt som blir sagt å sier det aldri kunne falt han inn å rote med henne igjen for er kun meg han elsker. men jeg vet min venninne ikke lyver! Så nå er jeg veldig lei meg og ser ikke for meg at jeg og min kjære mann skal kunne finne tilbake til hverandre igjen. virker som denne damen bestandig vil være der når han trenger trøst? Han legger heller ikke skjul på at det er meg han vil ha. blir rett så det invitert på middager osv, og den andre damen er hans nærmeste nabo. Han vil vi skal dra på turer med barna og "begynne" på nytt. men veldig frustrerende at han hver gang får alkahol i kroppen skal denne damen gang på gang forføres
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 pose og sekk menn ender som oftest der dem hører hjemme,nemlig alene!
Majott Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Du har sagt klart i fra to ganger at det aldri blir dere to igjen, og at du aldri kommer til å ta han tilbake. Han forholder seg vel til det, hva annet skal han gjøre? Og når du uansett ikke vil ta han tilbake, så gjør det jo ikke noe fra eller til om han har ei anna dame. Han elsker nok deg fortsatt, men prøver å gå videre. Han har allerede lagt seg flat for deg og sagt at han vil tilbake, og at det er deg han vil ha. Med svar fra deg om at du IKKE vil ha han. Så her har du gjort noen feil. Det er din tur til å komme til han hvis du vil ha han.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 Jeg ville vært meget skeptisk til oppførselen hans. Å bruke en annen for å oppnå noe kan ikke stemme. Så du har nok gjort det eneste rette selv om det ikke føles slik nå, nemlig å si til han at det aldri blir dere to igjen. En dag kommer du over han og da tror jeg du vil være glad for at du ikke ga han flere sjanser, han virker ikke ferdig med damen han bruker, derfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå