Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vann i kroppen etter en flytur og er så redd det skal sitte resten av svangerskapet nå! :grine: Sist jeg var gravid fikk jeg også det (etter en sydetur i uke 26) og slet med karpal tunnell syndrom delux til babyen var ute og vel så det..

Jeg hater det :( Og er redd det er sånn at har man først fått det så har man det liksom..? Og bare blir verre. Nå har jeg gått opp 4 kg på to uker og hender og legger føles sprengte, prikker litt oppå hånda osv, haken ltt mindre markert osv. Ekkelt, ekkelt, ekkelt..

Tenkte en god akupunktør kunne være bra, også for modning etterhvert. Selv om det ikke funket sist.. ;) Det hhjalp litt på hendene men vil nå prøve en annen.

Noen som har noen gode tips? Gjerne innenfor ring 3.

Tar gjerne i mot noen "bombesikre" vanndrivingstips også ;) Nå spinner jeg litt og må prøve å få beina litt høyere oftere, ikke så lett foran en pc dessverre.. I tillegg skal jeg forsøke å drikke mer vann. Stangselleri og grapefrukt (yuk..) har jeg også fått tips om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidlig i graviditeten gikk jeg til Frøyaklinikken og var veldig fornøyd! Gikk til oppfølging hos Jordmorteamet og de anbefalte meg Frøyaklinikken siden de arbeider spesfikt med gravide: http://www.froyaklinikken.no.

Bestemte meg for å ikke ta modning da jeg følte det ble så stress å kjøre inn til byen og jeg var utslitt, men du kan tro at jeg angret siden jeg gikk 5 dager over terminen :fnise:

Skrevet

Takk for tips! :) Det skal jeg sjekke opp.

Ikke sikkert du hadde født noe før da.. ;) Jeg prøvde både modning og igangsetting flere ganger og ble alikevel igangsatt 15 dager over termin :daane:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til Holtegaten akupunktur, veldig fornøyd! ABC som anbefalte henne, riktignok i 2009, så du kan jo evt. høre om de fortsatt gjør det (du har fødeplass der ikke sant?).

Anonymous poster hash: 6c2bb...e02
Skrevet

Jo det har jeg :Nikke: Jeg tror jeg spurte en gang jeg var der uten at jeg husker annet enn en slags "advarsel" mot et sted jeg hadde fått anbefalt. Fordi jm mente denne akupunktøren (som også er jm) "rotet litt for mye rundt der nede".. ;) Men det var ikke den du anbefalte. Sjekker det ut også. Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...