Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2004 #1 Del Skrevet 11. april 2004 jeg har alltid hatt en tynn og ok kropp.. alltid hørt at jeg er tynn rudt livet og magen er flat.. nå har jeg rundet 20 og kroppen har visst forandret seg noe. går jeg i livkorte bukser skjørt ol er magen min flat og jeg kan se magemusklene, men den henger i bilringer når jeg sitter... går jeg i høye bukser er jeg tynn rundt livet.... MEN....tar jeg av alle klærne eller står kun i gstreng er kroppen helt rar.. det vil si virker som hoftene mine er større enn normalt, at det er grunnen til at jeg på en måte har mistet livet mitt.. om dere forstår.. de er lissom så store... og livet mitt blir borte.. hva er dette? er det mulig å gjøre noe med? tørr jo knapt vise meg naken for kjæresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 11. april 2004 #2 Del Skrevet 11. april 2004 Tuller du? :o Du er vel i ferd med å få en kropp som 95% som alle verdens kvinner har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 11. april 2004 #3 Del Skrevet 11. april 2004 Jøss. For noen enorme problemer du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. april 2004 #4 Del Skrevet 11. april 2004 Bilring? Det må være en liten matchboxbil i så fall... Du sier det jo selv, det er klærne som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 11. april 2004 #5 Del Skrevet 11. april 2004 Jøss. For noen enorme problemer du har. Ja, jøss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 11. april 2004 #6 Del Skrevet 11. april 2004 Du har fått kvinnelige former, og det er det som har forandret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #7 Del Skrevet 12. april 2004 har det på samme måte selv, men er vel ikke fullt så overrasket. Man har rett og slett ikke tenåringskropp hele livet...!! Men trening hjelper såklart, og også å godta det at man blir kvinne.. Kjæresten din syns nok du er flott! Ikke tenk negativt om kroppen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2004 #8 Del Skrevet 12. april 2004 Jepp, det er kvinne du har blitt, ikke småjente lengre. Det er morsomt det der, vi prater alltid om det og ler av fenomenet når vi har jentevorspiel! Jeg pleier å si at "den dagen du blir tyve år...WHAM! Hofter og rumpe ti ganger større!". Og dette til tross for at du spiser og beveger deg akkurat som før... Rart ikke sant? Du får bare godta det, cellulitter og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 12. april 2004 #9 Del Skrevet 12. april 2004 Selvfølgelig har du bilring når du sitter! Hvor tror du ellers huden og fettet under skulle gjøre av seg når du ikke står oppreist med utstrakt hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. april 2004 #10 Del Skrevet 12. april 2004 Er du sikker på at dette egentlig er noe problem for deg ? Jaja, du er i godt selskap mht kropp i allefall. Du forstår vel at du ikke har tenåringskropp hele livet ? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 12. april 2004 #11 Del Skrevet 12. april 2004 Skjønner det kan virke litt problematisk i starten, men du må nesten bare godta at du ikke kan ha en kropp som en småjente hele livet. dessuten er kvinnelige former veldig vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå