Gå til innhold

Takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags takkekort liker dere best å få? Jeg tenker å skrive en personlig hilsen og bør vel gjøre det for hånd?

Men liker dere å få takkekort som er bare et bilde med skrift på et felt under, eller et bilde som er satt inn i et kort, eller har dere andre forslag.

Selv setter jeg alle takkekort inn i album, så da liker jeg å få noe som jeg kan sette inn så jeg ser både bilde og tekst på samme side.

Jeg må lage noe som er enkelt og ikke for kostbart i alle fall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker håndskrevne kort, så vi sendte ut det.

Du kan jo kanskje sende ut sånne som er litt som konfirmasjonskort? Med ett bilde oppe og en hvit rute under til å skrive noen ord?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått håndlagede takkekort av folk som ikke har vært særig nøyaktige i arbeidet sitt. Det meste fungerer fint. Bare husk på å la pennen tørke ordentlig slik at det ikke kommer pennemerker på bildet.

Anonymous poster hash: 1f32e...7de
Skrevet

Jeg foretrekker håndskrevne kort med en personlig hilsen, fex takk for det fine kakefatet eller takk for all hjelp med blomstene eller noe sånt. og et pent bilde av brudeparet, gjerne helfigur :) (og uten pennesmittemerker ja)

• Liker 1
Skrevet

Liker også håndskrevne. Japan Photo har mange fine løsninger, jeg liker best doble kort med flere bilder.

Skrevet

Jeg foretrekker håndskrevne kort med en personlig hilsen, fex takk for det fine kakefatet eller takk for all hjelp med blomstene eller noe sånt. og et pent bilde av brudeparet, gjerne helfigur :) (og uten pennesmittemerker ja)

Samme her :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...