AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg har denne hudkremen. Brukte den en del tidligere i år, men har de siste månedene brukt en annen krem. Den har i mellomtiden stått oppbevart i skapet på badet (ikke varmt, ikke kaldt, ikke eksponert for lys). Når jeg åpnet krukken idag, hadde den skilt seg(!). Selve krukken med krem er ikke så gammel, og det står 24 mnd på den - så den skulle jo være holdbar i iallfall 14-18 mnd til. Hvordan kan det ha seg at kremen skiller seg? Kan jeg evt. gå til butikken jeg kjøpte den i og be om en ny? Anonymous poster hash: 4ba28...987
OPIgirl Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Vanligvis skiller en krem seg hvis den er for gammel eller har stått for varmt. Hvis du har kjøpt kremen i nettbutikk, kan det være at den har blitt oppbevart feil eller gått ut på dato selv om den ikke har vært åpnet.Eller at det har vært et eller annet feil med den. Jeg ville ikke brukt en krem som har skilt seg. Om du får byttet den, vet jeg ikke.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Mamma har den kremen og jeg brukte den i dag... hehe. Den skal ikke skille seg, den moren min har er flytende og lett, men den skal ikke skille seg. Jeg hadde klaget på produktet i hvert fall.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg har denne hudkremen. Brukte den en del tidligere i år, men har de siste månedene brukt en annen krem. Den har i mellomtiden stått oppbevart i skapet på badet (ikke varmt, ikke kaldt, ikke eksponert for lys). Når jeg åpnet krukken idag, hadde den skilt seg(!). Selve krukken med krem er ikke så gammel, og det står 24 mnd på den - så den skulle jo være holdbar i iallfall 14-18 mnd til. Hvordan kan det ha seg at kremen skiller seg? Kan jeg evt. gå til butikken jeg kjøpte den i og be om en ny? Anonymous poster hash: 4ba28...987 Om lokket var skikkelig igjen på krukka? Endret 11. juni 2013 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Jeg bruker hudpleieprodukter lenge etter at de er gått ut på dato så lenge de lukter ordentlig og ikke har endret konsistensen, så jeg har sett og luktet mye rart, men jeg har ikke opplevd at kremer som ikke er ødelagt har skilt seg før utgangsdato, så her ville jeg helt klart tatt den med på butikken og klagd. Anonymous poster hash: ec1ee...1ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå