mee mee Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Jeg skal arrangere babyshower for en veninne, Hun har termin i August, og baby har enda ikke vist hvilket kjønn det har. Har dere tips til hvilke farger man burde bruke på bleiekake, kake, gaver osv
Superlilje Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 Gul, lysegrønn, beige, hvit og lignende nøytrale farger?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Bruk både jentefarger og guttefarger Anonymous poster hash: 9d00c...0d5 1
Gjest vilma2000 Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Som anonym sier over her. Jeg ville gjort noe morsomt ut av det at dere faktisk ikke vet kjønnet! Ha en kake som er halvt rosa og halvt blå, både rosa og blå balonger, navnleker som går på begge kjønn og lignende.
kokkos Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Så befriende å slippe de stereotype og etter min mening dørgende kjedelige fargene babyblå og babyrosa! Grønt, lilla, gult, rødt, orange, brunt, turkis tror jeg kan bli kjempefint :-) 2
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 ei jeg veit hvem er fikk gjestene til å kle seg i fargen de trodde kjønnet ble, altså blå for gutt og rosa for jente i tilleg kunne hun bare bruke de fargene hun ville til dekor så hun blandet rett og slett blått og rosa supersøtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå