AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #1 Skrevet 11. juni 2013 Min samboer jobbet sent i dag og spurte om jeg kunne lage mat til han kom hjem. Jeg sa jeg hadde satt pris på om han kunne ta noe enkelt nå og at jeg ikke orket lage noe. Så kommer han hjem. Forbanna og sutrer for at det ikke er noe mat til han her. "Klarte du ikke lage mat engang? Men TV gadd du se på" Ja! Det var kommentaren jeg fikk. Her ligger jeg ny gravid, inntar andre trimester til uken og er konstant kvalm. Kvelden har gått til dobesøk med oppkast hver halvtime og jeg har kastet opp blod hver gang. Jeg er sliten og kvalm. Lei av at jeg må løpe til do konstant og dette er så lite respekt og forståelse jeg fikk. Jeg sa nettopp god natt og skulle prøve legge meg litt i senga. Da fikk jeg et sint natta tilbake. Spurte hva det var og han svarer kort og irritert ikke noe. Dette fordi jeg ikke har laget mat og ryddet alt strøkent her.... Anonymous poster hash: 23404...55e
#Sunrise Skrevet 11. juni 2013 #2 Skrevet 11. juni 2013 kan ikke mannfolk være gravide a:S gitt dem en pille så dem fikk alle symtomene, som kvalme, smerter i rygg og alle di suuuper irriterene tinga. matforgift han, og tving han til og lage mat:D 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #3 Skrevet 11. juni 2013 Han skulle virkelig selv prøvd dette så fikk han se at livet ikke er en dans på roser den første tiden! Anonymous poster hash: 23404...55e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #4 Skrevet 11. juni 2013 Glad det ikke er meg som skal ha barn med en sånn mann! Anonymous poster hash: ee4ef...2e3
#Sunrise Skrevet 11. juni 2013 #5 Skrevet 11. juni 2013 Glad det ikke er meg som skal ha barn med en sånn mann! Anonymous poster hash: ee4ef...2e3 trur nok mannen er veldig fin på mange områder, men er vanskelig for dem og forstå når dem ikke går igjennom det selv 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Skrevet 11. juni 2013 trur nok mannen er veldig fin på mange områder, men er vanskelig for dem og forstå når dem ikke går igjennom det selv Det var et veldig fint svar syntes jeg. Er akkurat slik det er! Han er en flott fyr, men akkurat det her har han lite forståelse for og det er nok som du sier at han bare ikke vet hva man går igjennom. tsAnonymous poster hash: 23404...55e
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2013 #7 Skrevet 11. juni 2013 Hvis du kaster opp blod så får du ta deg en tur til legen. Du kunne vel kjøpt en Grandiosa til ham, i det minste? Eller er du 100% ufør pga graviditeten?
Tidus Skrevet 11. juni 2013 #8 Skrevet 11. juni 2013 Nå er jeg ingen lege, men er det helt normalt å kaste opp blod under graviditet?? Uansett. Si fra skikkelig da. Du klarer ikke å røre deg, og det bør vel ikke være så vanskelig å forstå?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #9 Skrevet 11. juni 2013 Ettersom klokken var over 11 var alle butikker stengt. Jeg trodde han spiste på jobb. Har kontaktet lege og hadde rift i halsen.. Anonymous poster hash: 23404...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå