Gå til innhold

strammes!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

heihei..

har et dypt ønske om å stramme opp kroppen generellt før sommeren tar fatt... hvor ofte tror dere jeg må trene for å klare dette til juni mnd? skal stramme mage rumpe ben og armer...---

og noen som har noen gode øvelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo an på hvordan den ser ut fra før det.... Noen forbrenner fett raskt ved trening mens andre kan det gå evigheter uten at vi ser forskjell på....

Skrevet

Det er inviduelt og ingen kan nok gi deg et rett svar på hva du spør om. men forskjell fra nå og til sommeren kommer man til å se hvis du begynner å trene nå.

Gjest Anonymous
Skrevet
heihei..

har et dypt ønske om å stramme opp kroppen generellt før sommeren tar fatt... hvor ofte tror dere jeg må trene for å klare dette til juni mnd? skal stramme mage rumpe ben og armer...---

og noen som har noen gode øvelser?

All mosjon er jo bra, det viktigste er å røre seg litt (eller mye) HVER dag. Bedre å gå 1/2 times tur om dagen enn å trene helsestudio til svetten spruter en time i uka!

Hvis du vurderer å få litt hjelp på veien til en srammere (og slankere?) figur vil jeg på det varmeste anbefale Bailine.

Skrevet

Se her - dette er Bailine

Det funker, men det er dyrt! 8)

Gjest Lady-M
Skrevet

Hvis du vurderer å få litt hjelp på veien til en srammere (og slankere?) figur vil jeg på det varmeste anbefale Bailine.

Nei, nei! Ta deg heller en tur til et helsestudio! Der kan du stramme opp musklene, forbrenne fett og få bedre helse. Eller bare ta deg en løpetur. Ligge på en benk med elektroder festet til kroppen.... :roll:

Gjest vonnie ikke innlogget
Skrevet
Se her - dette er Bailine

Det funker, men det er dyrt! 8)

Hei jeg bare lurer på om den prisen som stod i artikellen stemmer.

Koster det 700 kr for ti behandlinger?

Da er jo ikke det så ille?

Lurer på om jeg skal ta noen sånne behandlinger men da trene samtidig.

Bare for å få fart i sakene. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

ett spørsmål bare, er det slanking eller stramming av diverse steder på kroppen med bailine?

ble litt nysjerrig på det, vil gjerne få strammet rumpe og lår og mave før sommern jeg oxo, men trenger ikke slanke meg....

Gjest Anonymous
Skrevet

bailaine strammer opp slik at du går inn i cm. i byen hvor jeg bor koster det 2700 for 10 ganger.. du må ta det 2 ganger i uka til du har oppnådd det resultatet du ønsker, deretter vedlikeholde.. ellers sklir det vel ut igjen rimelig kjapt har jeg hørt..

Skrevet

Det koster 2700 for de første 10 behandlingene, deretter blir du stamkunde og får 20 behandlinger for 2900. (Du kan også kjøpe 1, 5 og 10 timer). Det er gratis og uforpliktende prøvetime! Ta to ganger i uka ihvertfall de første 5 ukene, deretter kanskje en gang i uka... Når du er fornøyd kan du vedlikeholde med en gang hver 14.dag eller en gang i mnd. Bare supert hvis du trener/spiser riktig ved siden av. Joda, klart du kan bli større igjen hvis du kutter ut, akkuratt på samme måte som å slutte å trene!! Nytter ikke å trene i 5 uker også kutte ut.. :wink:

Jeg har gått ned 10kg og over 56cm fordelt hovedsakelig over rumpe,lår og mage (elektodene fester der du trenger dem mest). Det er virkelig verdt alle pengene!!

Skrevet

glemte å si: Bailine gir skriftelig GARANTI på at du når de målene som terapauten og du setter opp sammen på 1. timen. Hvis du ikke når målet innen 10 behandlinger får du igjen pengene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...