AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg lurer på om man automatisk kan søke seg inn på bachelor i psykologi dersom man har tatt årsstudium eller om det er helt andre emner det første året i bacheloren enn det er på årsstudium? Anonymous poster hash: bf77f...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristismile Skrevet 10. juni 2013 #2 Del Skrevet 10. juni 2013 Hvis jeg ikke tar helt feil, så går nok det ann. Det skal ihvertfall være sånn på de fleste årsstudium som også finnes som bachelor. Du må nok bare lese på skolens hjemmeside, det skal stå der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Del Skrevet 10. juni 2013 Jeg lurer på om man automatisk kan søke seg inn på bachelor i psykologi dersom man har tatt årsstudium eller om det er helt andre emner det første året i bacheloren enn det er på årsstudium? Anonymous poster hash: bf77f...e28 I Tromsø er det sånn at du kan søke deg rett inn bachelor etter årsenhet. Du søker deg inn på 1.året bachelor i Samordna Opptak, men når du kommer inn på 1.året, melder du deg opp til eksamen i emnene på 2.året, osv. Anonymous poster hash: d95d2...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #4 Del Skrevet 10. juni 2013 Har gått årsstudium i psykologi der i år, og vet det helt sikkert. Anonymous poster hash: d95d2...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 11. juni 2013 #5 Del Skrevet 11. juni 2013 I Trondheim måtte man søke bachelor gjennom samordna opptak. Når man kom inn gikk man direkte på andreåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #6 Del Skrevet 11. juni 2013 Ikke for å kuppe tråden, men er det noen her som har tatt årsstudium i psykologi som vil si litt om det? Er svært interessert i psykologi, men har hørt at det er svært vanskelig, tungt og kjedelig, og det skremmer meg litt.. Er redd for å ikke få gode nok karakterer til å komme inn på det jeg vil videre hvis jeg velger dette studiet Anonymous poster hash: 340d5...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Del Skrevet 24. juni 2013 Presist det samme ved UiO og UiB. Årsstudium har samme fag som bachelor i psykologi, og det er bare å slenge seg på andre året. Du som er interessert i psykologi: klart det er litt tungt og vanskelig, men det er ganske overkommelig for de fleste! Kjedelig er det ikke, men du vil nok komme over temaer du synes er mindre interessante enn andre. Hva vil du videre? Du må ha ganske godt snitt for å komme inn på master eller profesjon. Anonymous poster hash: 0143e...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Del Skrevet 24. juni 2013 Ikke for å kuppe tråden, men er det noen her som har tatt årsstudium i psykologi som vil si litt om det? Er svært interessert i psykologi, men har hørt at det er svært vanskelig, tungt og kjedelig, og det skremmer meg litt.. Er redd for å ikke få gode nok karakterer til å komme inn på det jeg vil videre hvis jeg velger dette studiet Anonymous poster hash: 340d5...88c Det er ikke kjedelig. Det er ikke tungt og vanskelig om du leser nok. Det er ikke lett uansett, men absolutt mulig å gjøre det bra. Jeg likte psykologifaget, men så ikke min fremtid med det. Leste rett og slett ikke nok, ble umotivert og gav litt opp. Bestod, men ikke med gode karakterer. Skal begynne på noe helt annet... Anonymous poster hash: d95d2...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå