Gjest Caroline Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Har vært en del på fest de siste månedene.. Har lagt merke til en gutt der som er like gammel som meg.. Vi snakket sammen litt, men ikke mye. Jeg tok skrittet idag og skrev til han på FB. Han påstod og tror, helt sikkert, at jeg stalker han.. Ble veldig skuffet hvordan skal jeg reagere?
Gjest navnelapp Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Ignorer han, og gå vidare. Han virkar ein stor smule paranoid. 17
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Glem ham! Du har ikke stalket ham ved å sende en melding på Facebook. Du var tøff som tok kontakt, han er underlig som reagerte som han gjorde. Heia deg!:D Anonymous poster hash: 46a0f...4b0 13
Gjest Caroline Skrevet 10. juni 2013 #4 Skrevet 10. juni 2013 Ignorer han, og gå vidare. Han virkar ein stor smule paranoid. Takk for svar.. ble skuffet jeg, skulle ønske han så på det som positivt og tøft gjort!
Gjest navnelapp Skrevet 10. juni 2013 #5 Skrevet 10. juni 2013 Takk for svar.. ble skuffet jeg, skulle ønske han så på det som positivt og tøft gjort! Ein normal mann ville det. Ergo... 3
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Ignorer han, og gå vidare. Han virkar ein stor smule paraoid Eh, hva om hun faktisk stalker han da?
Gjest navnelapp Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Eh, hva om hun faktisk stalker han da? Ho har snakka med han litt på fest, og så sendt han ei melding på Facebook? Det er ikkje stalking i mi bok. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Eh, hva om hun faktisk stalker han da? jeg har hatt en stalker.... det var ikke slik at han møtte meg på noen fester og sendte meg en meld på facebook. det er ikke slik en stalker er. han som stalket meg,han prøvde å bryte seg inn i leiligheten min. fulgte etter meg. satt uten for jobben min når jeg var ferdig kl 23.30 på kvelden( jeg informerer ikke facebook eller andre steder hvor lenge og hvor jeg jobber).så det fant han ut helt av seg selv. hadde han ikke som venn på facebook heller. det var mye mer. men DET er en stalker. hadde ikke trodd jeg ble forfulgt akkurat av det ts gjorde. Anonymous poster hash: b9ce6...07c 5
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Ho har snakka med han litt på fest, og så sendt han ei melding på Facebook? Det er ikkje stalking i mi bok. Det er hennes versjon, jenter pynter ofte på sannheten. Uansett bør du la oss ta initsiativ, ts. Kommer vi ikek bort er det som regel fordi vi ikke er interessert. Ta heller intsiativ til intimitet og by på deg selv når vi først viser interesse.
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 10. juni 2013 #10 Skrevet 10. juni 2013 jeg har hatt en stalker.... det var ikke slik at han møtte meg på noen fester og sendte meg en meld på facebook. det er ikke slik en stalker er. han som stalket meg,han prøvde å bryte seg inn i leiligheten min. fulgte etter meg. satt uten for jobben min når jeg var ferdig kl 23.30 på kvelden( jeg informerer ikke facebook eller andre steder hvor lenge og hvor jeg jobber).så det fant han ut helt av seg selv. hadde han ikke som venn på facebook heller. det var mye mer. men DET er en stalker. hadde ikke trodd jeg ble forfulgt akkurat av det ts gjorde. Anonymous poster hash: b9ce6...07c jeg har hatt en stalker.... det var ikke slik at han møtte meg på noen fester og sendte meg en meld på facebook. det er ikke slik en stalker er. han som stalket meg,han prøvde å bryte seg inn i leiligheten min. fulgte etter meg. satt uten for jobben min når jeg var ferdig kl 23.30 på kvelden( jeg informerer ikke facebook eller andre steder hvor lenge og hvor jeg jobber).så det fant han ut helt av seg selv. hadde han ikke som venn på facebook heller. det var mye mer. men DET er en stalker. hadde ikke trodd jeg ble forfulgt akkurat av det ts gjorde. Anonymous poster hash: b9ce6...07c Jeg er ganske sikker på at det er noen som kun har opplevd å bli fulgt med på facebook eller bli ringt opp med ukjent nummer og følt seg stalket. Du trenger ikke en karakter fra en kriminalroman etter deg for å bli stalket
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Jeg er ganske sikker på at det er noen som kun har opplevd å bli fulgt med på facebook eller bli ringt opp med ukjent nummer og følt seg stalket. Du trenger ikke en karakter fra en kriminalroman etter deg for å bli stalket Hvordan opplever man å bli fulgt på Facebook? (Jeg antar at en eventuell venneanmodning først kom sammen med meldingen.) Anonymous poster hash: 46a0f...4b0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Jeg hadde tatt det som en spøk. Hender jeg har svart en fyr som la meg til "Hvordan fant du meg? Stalket meg? :P" bare for å få i gang samtalen med noe. Er da all deles ikke paranoid for det. Anonymous poster hash: b40cf...05f
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Jeg hadde tatt det som en spøk. Hender jeg har svart en fyr som la meg til "Hvordan fant du meg? Stalket meg? :P" bare for å få i gang samtalen med noe. Er da all deles ikke paranoid for det. Anonymous poster hash: b40cf...05f Tro meg, du får samtalen i gang på tross av den kommentaren, og ikke pga den.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Tro meg, du får samtalen i gang på tross av den kommentaren, og ikke pga den. Hehe, det er en uskyldig spøk. Ingenting å ta alvorlig. Anonymous poster hash: b40cf...05f
Gjest KalleAnkas onkel Skrevet 10. juni 2013 #15 Skrevet 10. juni 2013 Hehe, det er en uskyldig spøk. Ingenting å ta alvorlig. Anonymous poster hash: b40cf...05f Men den er uorginal og kjedelig. Bare et lite tips.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 Men den er uorginal og kjedelig. Bare et lite tips. Har jeg sagt noe annet? Jeg sa jeg tok den en gang = TS bør ta det som en spøk. Anonymous poster hash: b40cf...05f
Gjest Elseby13 Skrevet 11. juni 2013 #17 Skrevet 11. juni 2013 Han er ikke interessert og det er hans måte å bli kvitt deg på. Vær en kvinne og gå videre! Det finnes andre menn på jorda også
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #18 Skrevet 11. juni 2013 Om det der et stalking.....da er vi alle stalkers.. Anonymous poster hash: 12258...554 1
tratrins Skrevet 11. juni 2013 #20 Skrevet 11. juni 2013 Det er hennes versjon, jenter pynter ofte på sannheten. Uansett bør du la oss ta initsiativ, ts. Kommer vi ikek bort er det som regel fordi vi ikke er interessert. Ta heller intsiativ til intimitet og by på deg selv når vi først viser interesse. Ptf... Om jeg hadde bare sittet på gjerdet og ventet på at (de brukbare) gutta skulle komme bort til meg for å ta kontakt, hadde det ikke skjedd særlig mye..! De forholdene jeg har vært i, har det vært jeg som har tatt første kontakt, og det har funket kjempebra! I dagens samfunn er det ikke rart å oppsøke folk på face i det hele tatt! Du stalker ikke, TS Men prøv å vri det om til en spøk slik som mange andre her foreslår, og om det ikke går så mye bedre, la han gå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå