Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det litt over fire uker siden jeg ble kastet ut av kjæresten min, og jeg har ikke tatt noe kontakt, men nå på Lørdag sendte han meg en sms der han skrev at skattekortet mitt var kommet om jeg trengte det, og om når jeg kom og hentet tingene mine, eller om han skulle sende de noen plass....

Jeg har ikke svart enda, vet ikke hva jag skal svare, jeg er litt sint for at han kastet meg ut og ikke ville snakke med meg om problemet og jeg savner han enormt..

Lurer på om han sendte den for at han er bekymret for meg, eller om han vil ha bort tingene mine, eller fordi han bruker tingene mine som en unnskyldning for og ta kontakt? (Hane er jo sta og liker ikke og innrømme at han har feil?

Tenker på den smsen HELE tiden :-(( Anonymous poster hash: 755e7...9f1

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Det er umulig for oss å vite. Men siden han spør om han skal sende de en plass så tror jeg at han vil ha vekk tingene dine så fort som mulig.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du finner ut av det hvis du svarer han..:)

Gjest anonym
Skrevet

Hvorfor kastet han deg ut, hadde han god grunn? Ble det slutt da, evt hvorfor?

Vil du tilbake til han? Hvor lenge var dere sammen? Hadde dere et turbulent forhold?

AnonymBruker
Skrevet

anonym, on 10 Jun 2013 - 23:46, said:

Hvorfor kastet han deg ut, hadde han god grunn? Ble det slutt da, evt hvorfor?

Vil du tilbake til han? Hvor lenge var dere sammen? Hadde dere et turbulent forhold?

Vi hadde vært på fest også konfronterte jeg han med en ting som hadde plaget meg, han blei sint og jeg lei meg, og dagen etterpå sa han at jeg hadde oppført meg som en klovn og at jeg bare kunne flytte ut, skjønner ikke helt hvorfor han ble så sint.

Vi har vært sammen i nesten 2år, vil snakke med han og få klarhet i ting og vi hadde ikke et turbulent forhold nei :-( Anonymous poster hash: 755e7...9f1

AnonymBruker
Skrevet

Og ang dette med tingene mine, så vet han at jeg har ingen plass og bo og ingen plass til og ha mine ting, så skjønner ikke hvorfor han sender meld ang dette..

Anonymous poster hash: 755e7...9f1
Gjest anonym
Skrevet

Vi hadde vært på fest også konfronterte jeg han med en ting som hadde plaget meg, han blei sint og jeg lei meg, og dagen etterpå sa han at jeg hadde oppført meg som en klovn og at jeg bare kunne flytte ut, skjønner ikke helt hvorfor han ble så sint.

Vi har vært sammen i nesten 2år, vil snakke med han og få klarhet i ting og vi hadde ikke et turbulent forhold nei :-( Anonymous poster hash: 755e7...9f1

Kan det være at det var det som fikk begeret til å flyte over, at det har vært andre ting som har irritert han over tid? Er han temperamentsfull? Oppførte du deg som en klovn? Var du full? Tåler han dårlig kritikk? Tenkte siden du konfronterte han...Vet du om det er ei annen i bildet?

Gjest anonym
Skrevet

Og ang dette med tingene mine, så vet han at jeg har ingen plass og bo og ingen plass til og ha mine ting, så skjønner ikke hvorfor han sender meld ang dette..

Da er det jo kanskje en måte å få kontakt med deg på...men at han er for stolt til å innrømme det, han må ha en grunn til å kontakte deg..

AnonymBruker
Skrevet

Da er det jo kanskje en måte å få kontakt med deg på...men at han er for stolt til å innrømme det, han må ha en grunn til å kontakte deg..

Det er jo det jeg håper på da....

TS

Skrevet

Jeg tror dette er å overanalysere ting og håpe på at han vil ha deg tilbake. Det gangner hverken deg heller han at du går å finner grunner til hvorfor han sendte meldingen. Svar på den om du er nysgjerrig, men ikke ha for store forhåpninger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at det var det som fikk begeret til å flyte over, at det har vært andre ting som har irritert han over tid? Er han temperamentsfull? Oppførte du deg som en klovn? Var du full? Tåler han dårlig kritikk? Tenkte siden du konfronterte han...Vet du om det er ei annen i bildet?

Han har jo ikke vært noe flink til og si i fra hvis det har vært noe som plaget han, så kan være at det var noe som hadde logget og ulmet!

Han er VELDIG temperamentsfull :-( Kanskje litt teit av meg og ta det opp i fylla, men og kaste meg ut pga av det er jo latterlig! Kritikk takler han ganske OK, og det er ikke noen andre i bildet, som jeg vet av i allefall...

AnonymBruker
Skrevet

Håper jo på at han vil snakke med meg og avslutte forholdet på en voksen måte og ikke skilles som uvenner...!<br /><br />Ellers har jeg ikke forhåpninger på at han vil ta meg tilbake, da ville han tatt kontakt for lenge siden og ikke bare kastet meg ut på den måten :-(

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Han begynte med og true med og kaste ut tingene mine hvis jeg ikke svarte han :-( Skikkelig dust, har lite til overs for han nå!

-TS

Gjest sweetsugar
Skrevet

Han begynte med og true med og kaste ut tingene mine hvis jeg ikke svarte han :-( Skikkelig dust, har lite til overs for han nå!

-TS

Ikke for å være frekk, men hva forventer du ?

Han spør deg jo om du vil hente tingene dine eller hva det var, så da er det vel bare å svare. Jeg hadde også kastet ut tingene til noen om de ikke gadd å svare meg, eller hente de

Gjest anonym
Skrevet

-TS

Har du ennå ikke svart han?

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, det er jo fire uker siden ho måtte flytte så han tror vel kanskje at ho har funnet seg et sted og dermed kan hente tingene. Og selv om du ikke har et sted å bo så er det vel ganske normalt å oppbevare tingene sine hos venner,foreldre evnt et lager.

Tror ikke det er et skalkeskjul for å få kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være frekk, men hva forventer du ?

Han spør deg jo om du vil hente tingene dine eller hva det var, så da er det vel bare å svare. Jeg hadde også kastet ut tingene til noen om de ikke gadd å svare meg, eller hente de

Men han vet jo at jeg ikke har noen plass og bo eller noen plass og ha tingene mine, så sa det til han på nytt og da skrev han ikke mere om de tingene!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle svare han samme dagen han truet, så jeg gjorde det!<br /><br />Han skrev at hvis de ikke hørte fra meg innen August kastet de bare tingene mine.

Gjest sweetsugar
Skrevet

Men han vet jo at jeg ikke har noen plass og bo eller noen plass og ha tingene mine, så sa det til han på nytt og da skrev han ikke mere om de tingene!

Nei, det skjønner jeg, men det er jo faktisk ikke hans problem..

Jaja, håper det ordner seg for deg hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet
Han begynte med og true med og kaste ut tingene mine hvis jeg ikke svarte han :-( Skikkelig dust, har lite til overs for han nå! -TS Anonymous poster hash: 755e7...9f1 [/quote

Ja hva forventer du egentlig når du ikke svarer han? At han skal lagre tingene dine på ubestemt tid uten å vite når du evnt kan hente dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...