Gå til innhold

Mer interessert enn som så?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I kveld sendte han jeg har holdt litt på med (populært kalt "flørten") en sms der han spurte om hvordan jeg hadde det, samt skrev kort om sin egen situasjon for tiden (noen uker siden vi snakket ordentlig sammen). Meldingene hans har i stor grad vært seksuelle, noe som har gjort at jeg har tenkt at han kun har vært ute etter én ting. Allikevel har han ved et par anledninger (slik som i kveld), sendt en sms der han gir uttrykk for at han bryr seg om meg. Har jeg riktig oppfatning?

Jeg svarte litt om hvordan ståa er, men glemte å spørre direkte hvordan han har det. Sendte derfor en melding ti minutter senere der jeg skrev at jeg helt hadde glemt det viktigste, nemlig hvordan HAN hadde det... Ble det dumt å gjøre det slik?

Anonymous poster hash: 16213...ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke se at det skulle være dumt å skrive det? Hadde nok virker rarere dersom du ikke hadde sendt den siste meldingen... :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se at det skulle være dumt å skrive det? Hadde nok virker rarere dersom du ikke hadde sendt den siste meldingen... :)

Så bra! Men nå har det gått over en time siden ham sendte meldingen og snart en time siden jeg sendte den siste meldingen, men har ennå ikke fått svar... :o

Skrevet

Så bra! Men nå har det gått over en time siden ham sendte meldingen og snart en time siden jeg sendte den siste meldingen, men har ennå ikke fått svar... :o

Det er jo sent, han har kanskje sovnet? Uansett, ikke stress, han svarer nok. :)

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Det kan være mange grunner til at han ikke har svart enda. Det er mange gutter som ikke trenger å ha telefonen limt til seg 24/7. Ta det helt med ro og ha en fabelaktig natt, ts! Og lykke til med flørten!;)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Poenget er mottatt for lenge siden altså. Det var en litt slapp sms. :)

Anonymous poster hash: 73202...794

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Poenget er mottatt for lenge siden altså. Det var en litt slapp sms. :)Anonymous poster hash: 73202...794

Hø?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi vekslet noen flere sms i går kveld. Vet ikke hvorfor, men har liksom ingen god feeling. Mulig det rett og slett skyldes at vi for en gangs skyld skrev om "vær og vind" og ikke flørtet så direkte som tidligere med dirty talk og hele greia... Jeg har så problemer med å skrive noe vettugt eller vittig i slike situasjoner. Nå kommer jeg jo på en rekke ting jeg kunne ha skrevet. Etter som han "innledet" så seriøst, tror dere han ble skuffet over at jeg fortsatte i den samme seriøse tonen, ikke flørtet vilt liksom?

...og jeg prøver å forstå hva den anonyme brukeren i innlegg #7 mente. Noen som forstår?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...