Thomasine Skrevet 11. april 2004 #1 Del Skrevet 11. april 2004 Hvordan går man fram om en ønsker å leie hytte på fjellet på åremål?! Har sett litt på nettet, men har bare funnet hytter som har skyhøye priser... :-? Det har ikke vi råd til... :-? Hvor leter jeg, evt, setter inn annonse? :klø: Noen som kan anbefale steder, kanskje...?! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 11. april 2004 #2 Del Skrevet 11. april 2004 Sett inn en anonse i avisa,det gjorde jeg en gang og leide hytte for 10000 i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. april 2004 #3 Del Skrevet 11. april 2004 Åremål er på vei ut. Vær obs på at grunneiere nå ønsker å ta høy pris pga stortinget behandler lov om salg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 12. april 2004 #4 Del Skrevet 12. april 2004 Poirot: Tror du tenker på reglene om tomtefeste. Hvis du leier på åremål leier du bare for ett år av gangen. Tomtefeste er gjerne for 100 år. Det stemmer imidlertid at det kommer til å bli lovfestet rett til innløsing av festetomter i nærmeste framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 15. april 2004 #5 Del Skrevet 15. april 2004 Hvordan går man fram om en ønsker å leie hytte på fjellet på åremål?! Sett inn en annonse i lokal-avisen i det området du ønsker å leie! Skriv også gjerne HVOR i det området du helst vil ha. Prisen kommer nok mye ann på standard, størrelse og etterspørsel. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 16. april 2004 #6 Del Skrevet 16. april 2004 Åremål er på vei ut. Vær obs på at grunneiere nå ønsker å ta høy pris pga stortinget behandler lov om salg. :o Det er da ikke grunneier som leier ut hytter og bestemmer prisen!!?? Jeg har en hytte jeg leier ut på åremål, grunneier har ingen ting med prisen jeg tar for den! Det er fortsatt JEG som eier hytta, og betaler festeavgift til grunneier! Så her skjønner jeg ikke hva du mener, Pirot... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå