AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg hang på en brun pub over en lengre periode i fjor. Sluttet da det ikke var mine type typer og de la var ganske urimelige overfor meg. Var en tur innom og der satt dem. Tenkte at de kanskje ville legge ting bak seg og bare prate om vær og vind. Vi er tross alt voksne mennesker. Jeg burde selvfølgelig aldri satt meg ned. Så begynte de å angripe meg om de småpsykotiske ensporede pisset sitt. Endte meg at jeg kalte en middelaldrende dame feit og en annen en annen en fyllik (noe han er). Jeg er overhode ikke den typen som gjør sånt og burde aldri sunket så lavt. Har dårlig samvittighet. Burde jeg skamme meg eller glemme det? Anonymous poster hash: 5705a...134
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 He he. Fylla har skylda. Anonymous poster hash: d2c17...0df
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Du burde skamme deg over at du kalte henne feit, men ingen grunn til å gå rundt å tenke på det etterpå. Dette er jo uansett ikke dine venner eller noen du setter høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå