Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp!

Jeg har vært avstandsforelsket i en gutt siden 2008. Han vil alltid være min store drøm. Jeg er av personene som liker å drømme om folk jeg "vet jeg ikke kan få" uten å prøve meg for å bli skuffet og såret.

Han er perfekt. 3 år eldre enn meg, samme interesser, morsom, kjekk, grei, uoppnåelig ++ Og alle mine venninner synes det samme.

For ikke så veldig lenge siden så tok han plutselig kontakt med meg og sa at vi burde møtes. Vi dro og spiste sammen som venner, og noen uker senere sov han hos meg hvor vi rota litt. Alt gikk egentlig veldig fint helt til kompisene hans hadde fått vite at han hadde sovet hos meg. Noe han er helt overbevist om at kom fra meg. Noe som er ganske utrolig fordi jeg sa det kun til mine nærmeste venninner, som ikke overhode har noen interesse av å si dette videre, og vi har INGEN felles venner.

Så etter dette ble han veldig sur, og derfor trodde jeg eventyret var over. Men så sendte han melding i helgen og vi begynte å prate igjen. Han fortalte at han syntes det ble veldig mye mas sist gang han var med meg, med tanke på at alle fikk vite det og sånn. Jeg er forsåvidt enig i det. Han sa da at hvis det gikk ann å holde det hemmelig kunne vi være sammen igjen. Og han var helt ærlig og sa at han kun ønsket sex og sengekos. Ikke noe kjæreste fordi det ble så mye mas.

Jeg har aldri sagt til han hva jeg føler, men jeg tror ikke på sånne forhold fordi det ender opp med å bli dritt. Jeg tror han ble litt skremt sist gang, og jeg føler han har fått helt feil inntrykk av meg. Jeg er ikke den som blir sadosjalu og gal, og jeg trenger også min frihet når jeg er på byen. Så er det da lurt å bli med på å være på en måte FF med han og håpe på at det kan utvikle seg til noe mer senere? Vi kjenner hverandre knapt, så jeg kan vel egentlig ikke si at jeg er noe mer enn avstandsforelsket. Det er jo egentlig rart at han vil ha et sånt forhold med akkurat meg som han ikke kjenner, når han egentlig kan få hvem man vil? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 29b7e...8d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har følelser for han, og håper det kan bli noe mer, vil ikke FF være en god deal. hvis han ikke utvikler de samme følelsene for deg, kan du risikere og ende opp mer knust og såret, enn det du vil gjøre per dags dato.

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som oppskriften på å bli såret. Ikke gjør det.

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg var deg så hadde jeg ikke begitt meg ut i ett "friends-with-benefits" forhold, og spesielt ikke med en gutt som jeg har følelser for. Jeg tror heller da jeg hadde hatt fokus på å bli enda bedre venner med han og bevist for han at jeg klarer å holde mitt privatliv privat. Jeg tenker at dersom du ønsker noe mer med denne gutten enn kun vennskap, så bør du holde tilbake hva gjelder sex. Sex kan han sikkert få fra andre steder også, du er jo ute etter å vise han at du er annerledes enn andre jenter.

Jeg hadde smurt meg med litt tålmodighet hvis jeg var deg, og fokusert på å re-etablere tillit og ett godt vennskap. Da får du også respekt fra denne gutten vil jeg tro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

uff, vanskelig :(

TS

Gjest anonym
Skrevet

uff, vanskelig :(

TS

Det er her mange jenter gjør feil! Skal gi deg et ekspempel:

Har ei god veninne. Hun møtte en fyr, hun var stormforelsekt i han, han ville bare ha sex, men hun tenkte at han kanskje over tid ville få følelser, så hun la alle hemninger på hylla og hadde et slags ff forhold til denne mannen. Vel, hun håpet jo på at de var kjærester, men han var ikke der følelsesmessig, og det tærte veldig på henne, hun kjente det. Så pluteslig en dag får hun ei mld ifra han ( de hadde sett hverandre over ett år ), der han skriver at han kan ikke forsette å se henne. Hun skjønner selvsagt ingenting, men får vite etterhvert at han har møtt ei dame han forelsket seg i.

Hun sier idag at hun er sint på seg selv at hun aldri hadde noen grenser, at han kom og gikk som han ville, ja hun trodde jo at det de hadde var spesielt, men kjente jo hele tiden at det var noe som ikke stemte. Hun er ennå ikke over denne mannen, men det som svidde spesielt, var som sagt at hun var tilgjengelig for han, uten å sette noen grenser selv!

Denne historien bør du lære av ts. Ikke "selg" deg selv billig! Get some attitude and selfrespect! Hvis han ikke vil ha deg , uten å komme i buksa på deg, vet du at det er kun det han vil, da går du videre. Du fortjener så mye bedre!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du fortjener mye bedre enn en fyr som er flau over deg og vil holde det hemmelig at han har noe som helst med deg å gjøre, dårlig tegn spør du meg.

Syns situasjonen hadde vært litt annerledes om han foreslo å være FF uten dette hemmelighetskremmeriet. Om det likevel er noen god ide skal ikke jeg bedømme, om slikt fungerer er alt for avhengig av hva slags typer dere er emosjonelt.

AnonymBruker
Skrevet

Dere har så rett, og jeg vet jo så godt at det ikke er noe smart i det hele tatt. Så jeg tror jeg skal prate med han og høre litt hva han tenker. Jeg er jo ikke forelsket i han ennå fordi jeg ikke kjenner han godt nok. Det tar ganske lang tid før jeg blir skikkelig forelsket. Så jeg er vel bare litt betatt fordi han er så perfekt. Det kan jo hende vi bare finner ut at vi ikke passer sammen i det hele tatt. Jeg har hatt et slikt forhold før, men vi hadde en del pauser når vi merket at det begynte å bli for mye av det gode, slik at det ikke ble noen følelser. Og jeg er egentlig ganske flink til å ha kontroll over disse følelsene altså, og er jeg klar over at jeg skal avslutte med en gang jeg tror jeg ønsker noe mer. Akkurat nå aner jeg ikke :kline:

TS

Skrevet

Alt gikk egentlig veldig fint helt til kompisene hans hadde fått vite at han hadde sovet hos meg. Noe han er helt overbevist om at kom fra meg. Noe som er ganske utrolig fordi jeg sa det kun til mine nærmeste venninner, som ikke overhode har noen interesse av å si dette videre, og vi har INGEN felles venner.

En lærepenge kan du i hvertfall ta med deg: Ikke fortell andre om sexlivet ditt og ikke utlever dine sexpartnere. Det gjorde du her og det kom tilbake og beit deg...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å si det til noen igjen fordi jeg vil ha mitt på det rene, men det kom altså ikke fra meg. Og han nekter å spørre kompisene sine om hvor det kom fra, så den saken kommer vi ikke videre med.

Gjest Gjest
Skrevet

Men kjære deg.... Han utnytter deg jo TS.

Skrevet

Her er han helt ærlig med deg, og du får ta det som det er. Et tilbud om sex. Ikke mer, ikke mindre.

Har du et snev av følelser, så er dette en perfekt anledning til å såre deg selv.

Vil sexen med ham være verdt å såre deg selv?

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Her er han helt ærlig med deg, og du får ta det som det er. Et tilbud om sex. Ikke mer, ikke mindre.

Har du et snev av følelser, så er dette en perfekt anledning til å såre deg selv.

Vil sexen med ham være verdt å såre deg selv?

Begrepet ærlig kan dras veldig langt noen ganger...

Skrevet

Begrepet ærlig kan dras veldig langt noen ganger...

Hvis ikke dette er ærlig, så vet ikke jeg hva ordet betyr i alle fall.

Skrevet

Kjenner ei som gjorde det. Hun går nå på antidepresiva og får hjelp hos psykolog etter at hun i to år ikke har klart å si nei når han vil ha litt.

At han ble sint fordi det kom ut til kompusene/andre er særdeles negativt. Når noen for alt i verden ikke vil ha noen kobling av den sorten er det stort sett fordi de ikke vil ødelegge sjansene sine hos andre, alternativt liker de ikke tanken på at venner og kjente skal tro de har noe på gang med deg.

Man kan vinne i lotto også, men all logikk tilsier at det er særdeles usannsynlig.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet

Virker som han bare vil ha sex. Ville sagt nei, gjort meg utilgjengelig.

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Vil du virkelig ha sex med en fyr som sier til kompiser og andre at han ikke vil bli "linket"til deg på noen som helst måte? Hvor lavt er du villig til å gå ts?

Noe jeg lurer på er : hvordan kan du bli tent på en fyr som er så lite interessert i deg? Jeg hadde ALDRI i verden klart å ha sex med en fyr, hvis han hadde sagt det til meg, det som han sa til deg.

Og nei, han blir ikke forelska i deg. Når han begynner kontakten med ei jente på denne måten, er det dømt!

Hvis du har sex med denne fyren er det en ting for deg : selvutslettende!

Gjest anonym
Skrevet

P.S : En ting til. Synes du burde jobbe med deg selv før du involverer deg med noen. Du bør jobbe med selvbildet ditt. Bare det at du i hele tatt vurderer dette tilbudet, vitner om at du ikke kan ha helt høye tanker om deg selv...

PSS: Og nei. Han er ingen drømmetype. Synes fyren høres ego og disgusting ut!

Gjest Chloè
Skrevet

Jeg skulle akkurat til å skrive at du skulle gå for det, (for jeg er ganske sikker på at du gjør det selv om du får 100 nei her) helt til jeg leste at han ville holde det hemmelig.
Å pule drømmemannen i håp om at han får følelser - nesten umulig å si nei til, og mange av oss har tatt sjansen.

Å pule drømmemannen som vil holde deg hemmelig - ikke synk så lavt.

AnonymBruker
Skrevet

Det at han vil holde deg hemmelig betyr jo bare at han har lyst på sjanser med andre damer! og jeg synes også at du burde jobbe med selvtilliten din ts, du tar jo smulene etter de andre damene han er ute etter. Du blir den han kommer for å ha sex med til han finner seg en dame. Veldig bra deal for han og ikke fr deg, men hvis du har lyst til å holde på for å bli såret er det jo bare å kjøre på

Anonymous poster hash: 3ca5e...744
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...