AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Jeg eier et lite småbruk som jeg arvet for en tid siden. Har ikke solgt det pga av at jeg da mister stipend fra Lånekassen og må bruke arven på skolepenger i stedet. Har derfor leid ut hovedhuset for en liten sum penger. Det ligger ikke i et særlig attraktivt område. Nå viser det at det er en vannlekkasje i et annet hus på bruket. Det har stått tomt i lengre tid og må antagelig totalrenoveres. Jeg har ikke penger å bruke på dette.. Jeg må selvfølgelig få en rørlegger til å se på dette, har skrudd av vannet nå. Men vannskadene vil vel bli større om jeg ikke får fjernet vannet? Hva bør gjøres, på en mest mulig rimelig måte? Jeg har ikke mye å rutte med.Anonymous poster hash: 89d9b...115
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #2 Skrevet 10. juni 2013 Hva er årsaken til vannskaden? Har du ikke forsikring, eller er det noe som ikke går på forsikringen? Anonymous poster hash: ad03e...bac
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Jeg tror det er noen rør som har fryst, men siden jeg har arvet huset aner jeg egentlig ikke hva som har skjedd eller hvor lenge det har vært sånn. Men tror altså ikke jeg får tatt det på forsikringen :/Anonymous poster hash: 89d9b...115
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #4 Skrevet 12. juni 2013 Ingen som har hatt vannlekkasje her?Anonymous poster hash: 89d9b...115
Bjørn88 Skrevet 12. juni 2013 #5 Skrevet 12. juni 2013 Rørene har fryst å du merker det først i Juni?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2013 #6 Skrevet 12. juni 2013 Rørene har fryst å du merker det først i Juni? Som sagt er det en eiendom jeg har arvet, den er langt unna, jeg har ikke vært der omtrent, huset har stått tomt i flere år. Vannet har vært avskrudd mesteparten av tiden, men jeg merket lekkasjen da jeg var der sist. Anonymous poster hash: 89d9b...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå