AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #1 Skrevet 10. juni 2013 Du kommer aldri til å lese dette. Du ferdes ikke på steder som det her. Du har vært en god støtte opp igjennom alt det vanskelige, og jeg elsker deg for det. Men når du ser meg med halvliteren i kveld, en mandag, en ikkedrikkedag... Så er det for å slippe unna overveldende følelser. Den følelsen du ga meg da du prøvde å besitte meg gjennom hittil uberørte åpninger. Skjønte du ikke at ditt enorme behov for å ta meg bakfra virvlet opp følelser fra den gang da bestefaren min voldtok meg? At den ydmykende følelsen bare gjenspeilte alle de grusomme følelsene fra den gang, da jeg var ti år og ble frarøvet barndommen min? Jeg hater meg selv nok som det er, du trengte ikke å legge sten til byrden. Jeg har mange nok ganger opplevd at andres behov gikk foran mine egne. Nå vil jeg bare glemme. Glemme alle vonde følelser. Jeg beklager. Anonymous poster hash: 4618a...297 1
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2013 #3 Skrevet 10. juni 2013 Dette burde du vise til mannen, din kjære deg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #6 Skrevet 10. juni 2013 Sterkt. Du burde definitivt vise ham dette. Og du burde ikke hate deg selv, TS. Det var ikke din feil. Anonymous poster hash: 627e9...a3f 6
Gjest Galactica Skrevet 10. juni 2013 #7 Skrevet 10. juni 2013 Det er min post. Jeg feiga ut ved å være anonym. Jeg vil ikke være anonym. Jeg vil vise tårene mine, vise smerten jeg føler. Selv om han aldri vil se dem. 22
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #8 Skrevet 10. juni 2013 Uff, får veldig vondt av deg! Men husk at vi alle er mennesker, og at ingen er tankelesere. Den som har ønsket deg vondt er bestefaren din, og ikke mannen din. Gode klemmer til deg.Anonymous poster hash: e0d93...f17 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #9 Skrevet 10. juni 2013 Det er min post. Jeg feiga ut ved å være anonym. Jeg vil ikke være anonym. Jeg vil vise tårene mine, vise smerten jeg føler. Selv om han aldri vil se dem. Anonymous poster hash: 627e9...a3f
Aldrisur Skrevet 10. juni 2013 #11 Skrevet 10. juni 2013 Jeg vil også holde deg godt inntil meg og klemme deg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2013 #12 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har aldri blitt voldtatt selv, men jeg tror ikke det blir bedre av å fortrenge det. Jeg tror man må snakke mye om det, både med mannen din og med psykolog. Det virker ikke som om at du har gjort noe av dette? Hvordan kan han bli en bedre ektemann om han aldri får vite hvordan du faktisk har det? Anonymous poster hash: 004bc...b32 2
Gjest Galactica Skrevet 10. juni 2013 #13 Skrevet 10. juni 2013 Jeg har aldri blitt voldtatt selv, men jeg tror ikke det blir bedre av å fortrenge det. Jeg tror man må snakke mye om det, både med mannen din og med psykolog. Det virker ikke som om at du har gjort noe av dette? Hvordan kan han bli en bedre ektemann om han aldri får vite hvordan du faktisk har det? Anonymous poster hash: 004bc...b32 Jeg har snakket masse om det, og han vet. Han vet det veldig godt, og valgte likevel den veien han valgte. Nå tror jeg han angrer, men...
Athena27 Skrevet 10. juni 2013 #14 Skrevet 10. juni 2013 Jeg sender deg også en klem Det som skjedde er ikke din feil TS, du kan overhodet ikke klandres for det som skjedde. Du ble ett uskyldig offer for en helt grotesk handling. Dette må du ikke klandre deg selv for ! Å vise det du skrev til mannen din vil jeg tro kan være ett skritt i riktig retning for deg. Det, og oppsøke psykolog eller annen profesjonell hjelp slik at du kommer deg videre. Husk å ta vare på deg selv Jeg vet det høres litt klisje ut, men alkohol løser ingenting. Du må bearbeide dette på en annen måte. 1
sandkri01 Skrevet 10. juni 2013 #16 Skrevet 10. juni 2013 Sender en klem til deg! Håper du får snakket med mannen din om dette, få ut litt følelser...
Havbris Skrevet 10. juni 2013 #18 Skrevet 10. juni 2013 Kjære deg. Du sliter med så mye at du trenger hjelp, dvs profesjonell hjelp, og samboeren din trenger å forstå hvor dyptgripende dette er. Han har tydeligvis ikke skjønt omfanget av disse opplevelsene. Vet ikke om jeg kan hjelpe deg men har vært utsatt for overgrep fra en bestefar. Du kan sende meg en PM. 7
Gjest Galactica Skrevet 10. juni 2013 #19 Skrevet 10. juni 2013 Jeg får profesjonell hjelp. Problemet er bare at min "kjære" ektemann ikke ser omfanget av det han har gjort og vrir alt av sinne og uforstand mot meg. Så nå er han sint på meg for noe han har gjort mot meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå