Fru Snurp Skrevet 13. april 2004 #21 Skrevet 13. april 2004 Har tenkt å skrive visdomsord bak på hvert enkelt av bordkortene,men de er jo så inni f*** smal alle disse ferdigkjøpte :evil: Blir jo ikke plass til noe på baksiden. Kan du ikke skrive visdomsordene inn på PC i en pen font, printe dem ut, klippe til og deretter lime dem fast på baksiden av bordkortene? Tror det blir litt lettere å få plass til det du vil da :-)
tigergutt Skrevet 13. april 2004 #22 Skrevet 13. april 2004 nm i bilstereo (billyd) litt feil tema men det er kort sagt kvalitet på lyd og installering det ska se bra ut i bagasjerommet og ellers i bilen. greit att sambo også har nogen ideer så sleppe eg å tenke på alt
Scorpina Skrevet 14. april 2004 #23 Skrevet 14. april 2004 Vi har egen side i bryllupsheftet med info om gjestene.Feks "Marianne-brudens gode venninne,jobber på*** og bor i ***.Samboer med***" Hmmmm...dærsken - det var en god ide Lissemor *notere bak øret*
vonnie Skrevet 14. april 2004 #24 Skrevet 14. april 2004 Mulig jeg er helt fjern her men hva menes med bryllupshefte? Er det meny , sanger eller....hva inneholder ett bryllupshefte.. Jeg synes nemlig det var en god ide og skrive tilknyttingen til brudeparet ett sted. Det hadde ikke jeg tenkt på!
Lullu Skrevet 14. april 2004 #25 Skrevet 14. april 2004 I sangheftet vårt har vi meny, bordplan, gjestepresentasjon, og sangene til slutt. På hvert ark står det også skrevet et lite sitat om ekteskapet. Blitt veldig fornøyd :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå