Gå til innhold

Bordkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bordkort skal dere ha?Kjøper dere,eller lager dere selv?Jeg blir visst nødt å lage selv*sukk*

Har tenkt å skrive visdomsord bak på hvert enkelt av bordkortene,men de er jo så inni f*** smal alle disse ferdigkjøpte :evil:

Blir jo ikke plass til noe på baksiden.

Klarer ikke helt bestemme meg hvordan jeg skal lage dem,men har iallfall kjøpt hjerteutstanser...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mamma skal lage våre, og de skal ikke stå noe annet på dem enn navn på den ene siden og tilknytning til brudeparet på den andre siden. De er i samme stil som resten av trykksakene våre.

Skrevet

Lager selv her. Sånt er jo bare gøy :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Lages av pappa.

Hvis ikke hadde vi tenkt til å kjøpe vanlige enkle med gullkant i bokhandelen og skrive navnet på med tusj. Her bruker vi nemlig ikke tid på dill og dall, for det synes vi ikke er noe gøy!

Skrevet
mamma skal lage våre' date=' og de skal ikke stå noe annet på dem enn navn på den ene siden og tilknytning til brudeparet på den andre siden. De er i samme stil som resten av trykksakene våre.[/quote']

Vi har egen side i bryllupsheftet med info om gjestene.Feks "Marianne-brudens gode venninne,jobber på*** og bor i ***.Samboer med***"

Skrevet

Jeg lager selv. Syntes det er gøy å sette mitt personlige preg på trykksakene. Blitt veldig fornøyd også :wink:

På bordkortene står det kun navn, og pynt bestående av calla + div. sløyfer i brunt og gull.

Skrevet

Ei venninde av meg lager bordkort og menyer i ett..De er helt like invitasjonene

Skrevet

Vi lager selv.

De blir helt enkle, bare med navn på den ene siden.

De blir i samme farge og skrifttype som invitasjonene og menyene.

Skrevet

vi skal ha bordkort litt utennom det vanlige, skal lage dem selv. en tom cd plate med en bil limt på. (sambo er norgesmester i bilstero) :ler:

så skriver vi navnet på med tysj.

Skrevet

Min sønns tante hadde en litt artig sak da hun giftet seg. De hadde sjø som tema og hadde plukket skjell som de hadde limt en liten pappbit på, malt og skrevet navn på. Innmari søt.

Skrevet

Akkurat bordkortene er en av de få tingene sambo har sterke meninger om før bryllupet - så da blir det selvsagt sånn som han vil. Han er hobby-geolog og har samlet stein siden han var en liten gutt. Det vet alle som kjenner ham. Derfor vil han ut og plukke fine steiner som vi kan polere og skrive på i gull til bordkort. (Men den jobben får han gjøre sjøl... :ler:)

Skrevet

Vi har kjøpt telysglass som vi skal skrive navnene på med sølvtusj, så blir lysene tent like før vi går til bords.

Skrevet

For å gjøre det enkelt skrev vi navnet på sangheftet, så slapp vi bordkort!

Skrevet
vi skal ha bordkort litt utennom det vanlige, skal lage dem selv. en tom cd plate med en bil limt på. (sambo er norgesmester i bilstero) :ler:

så skriver vi navnet på med tysj.

Hva i all verden maa man gjoere for aa bli norgesmester i bilstereo?!

Skrevet

Popelka skrev:

Hva i all verden maa man gjoere for aa bli norgesmester i bilstereo?!

Dette har jeg faktisk sett på TV for en stund siden. De har jo bagasjerommet fullt i forsterkere o.l. Helt sprø lyd! :digge:

Skrevet
For å gjøre det enkelt skrev vi navnet på sangheftet' date=' så slapp vi bordkort![/quote']

Det skal vi også gjøre

Skrevet

Vi hadde ikke bordkort, men hadde hatter med sløyfebånd som vi skrev navnene på . Små stråhatter til damene og små flosshatter til mannfolka.

Tilknytning til brudeparet stod i sangheftet hos oss, enkelt og greit.

Skrevet

Våre bordkort ser slik ut. Inne i esken ligger det to sjokoladehjerter i rødt papir på silkepapir.

Bordkart og gjesteliste med tilknytning til brudeparet står i sangheftet.

Gjest Madley
Skrevet
Her bruker vi nemlig ikke tid på dill og dall' date=' for det synes vi ikke er noe gøy![/quote']

Her er en dame etter mitt hjerte!! :ler:

Skrevet

Vi også. :enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...