Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder da altså på med å snakke med noen for tiden.

Kan vel kategoriseres under " dating / bli-kjent-med fasen ".

Men i dag er hun sur. Furten. Lei seg. Irritert. Forbannet.

Jeg vet egentlig ikke, men tipper man kan like gjerne velge en av dem som dem alle, og det vil passe like perfekt uansett.

Hvorfor dog vet jeg heller ikke helt sikkert. Hun er ikke så pratsom nå lengre. Jeg har jo mine bange anelser, men om dem er bange nok vil jo tiden vise gjerne. Men jeg TROR det er fordi hun ble nedprioritert i helgen. Hun så gjerne for seg mye spennende og forskjellig, men det resulterte med at jeg heller tok meg til å finne på andre ting. Det meste rundt oss omhandler jo ofte om prioriteringer, og i denne helgen falt prioriteringene mine ikke i hennes favør.

Det skal og sies at det var aldri noen planer eller avtaler for å prioritere hverandre i helgen, men det var vel forventet likevel .. Uten noen klartekst, om ønske, planer, fremtider, utsikter eller noe som helst. Det var vel bare forventet og jeg antar det grunnlegges ved å spytte inn interessen, nærmere sagt verdien av interessen til motstanderen. Den var vel kanskje ikke like gjensidig som det var forventet ( .. ), så da endte det vel med store skuffelser og andre konklusjoner. Dem vet jeg heller ingenting om.

Og som den mannen jeg er, er jeg jo ikke alltid like stødig på hvordan en bør lese kvinners tyst. Hun sier jo noe innimellom, men det er bare spydige, usaklige og teite kommentarer. Hun sier hva hun kan nå, for å prøve å stikke meg.

Så jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. Hva synes dere?
Burde jeg vente til det har roet seg og høre om hun er interessert i å snakke sammen, med fornuft under rolige omstendigheter, eller bør jeg trekke meg tilbake og anta at løpet er kjørt ?

Anonymous poster hash: 7d32a...0dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på ? Og hun sagt at hun er sur fordi hun nedprioriterte deg?

Kan det være noe annet kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere holdt på ? Og hun sagt at hun er sur fordi hun nedprioriterte deg?

Kan det være noe annet kanskje?

Hei. Takk for svar! :)

Vi har ikke holdt på så lenge. Noen uker, fra eller til. Hun har ikke sagt det rett ut, men jeg kjenner henne. Hun tror jo og at vi kjenner hverandre ut inn, men det stemmer jo ikke.

Det kan være noe annet. Det kan jo være så mye. Ikke vet jeg. :sur:

Skrevet

Kan bare si at det finnes damer som er rett på sak, og forteller at de er sure, grinete og/eller lei seg. Og de kjører ikke løpet med spydigheter, sarkasme, the silent treatment osv. Disse er å foretrekke, ihvertfall passer jeg best sammen med sånne.

AnonymBruker
Skrevet

Dem er jo helt klart foretrukket noen ganger. Jeg og, tror jeg passer best med åpne mennesker. Det slitsomme er jo, et noen ganger er henne så åpen, så varm og god, som alle andre åpne mennesker, mens andre ganger er det det stikk motsatte og sine hån blir til ved sarkasme og spydigheter, samt stillhet. Hun er så kompleks!!

Jeg og er det. Det snur så fort, hos henne, at det noen ganger er så absurd å observere. Og da sitter man igjen da, i den stemningen alene man var to i for noen få øyeblikk siden, like forvirret og målløs. Men slik er det kanskje for andres del og, når og om jeg plutselig reagerer for noe.

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...